آگهی ویژه

فروشگاهی برای موبایل های کپی اصلی

فروشگاه بانه موبایل، فروشگاهی برای موبایل و تبلت میباشد.
اجناس فروشگاه ساخت چین، درجه یک، با کیفیت عالی و تضمینی
بیشتر اجناس فروشگاه دارای خصوصیات ذیل می باشد:
کپی اصلی . منو اصلی
ساخت چین درجه یک
سیستم عامل اندروید و جاوا
مارک های معتبر
ساخت بهترین شرکت های چینی
لمسی و کیبوردی
کپی اصلی و منو اصلی به این معنا که گوشی کاملا\" شبیه اصلی میباشد وزن، اندازه و دیگر موارد کاملا\" شبیه اورجینال می باشد بدون هیچ تغییری.
منو اصلی بیشتر اجناس منو اصلی می باشد به این معنا که منوی گوشی متفرقه یا چینی نمی باشد بلکه منوی دقیق مثل اصلی اورجینال است بدون تفاوت وتغییر کارایی مثلا\" مدل های نوکیای منو نوکیای هستن یا اپل منوی اپل است.
هیچ کدام از مدل های فروشگاه منوی متفرقه ندارند بلکه همه کالاها منوی اصلی دارند وکپی اصلی هستند.
همان طور که می دانید گوشی های اصلی از قیمت های بالای دارند. شما می توانید همان امکانات و شباهت مدل دلخواه خود را از فروشگاه بانه موبایل بیابید!
شما میتوانید با قیمتی ارزان صاحب گوشی با امکانات زیاد و با کیفیت عالی شوید مثلا\"
iPhone 5 Ios
iPhone Android
بجای این که یک اپل اورجینال را با قیمت دو میلیون تومان خریداری کنید شما میتوانید با این پول 4 اپل اندروید بگیرید با همان کارای و دوربین وسرعت تاچ هیچ گونه فرقی از نظر ظاهری وامکانات با اپل اورجینال ندارد، تنها فرقی که می توان مشاهده کرد این است که سیستم عامل اپل اصلی ios است ولی سیستم عامل کپی android می باشد. اما باقی امکانات کاملا\" مثل اصلی می باشد بدون هیچ تغییری با مدل اورجینال.
توجه : اجناس سفارش اروپا
اجناس سفارش اروپا اجناسی هستن که با کیفیت وسفارش اروپا و تولیدات داخلی هستن این اجناس از کیفیت عالی و امکانات زیادی برخوردار هستند. این اجناس برای اروپا صادر میشود.
50% کالا های فروشگاه بانه موبایل مدل های سفارش اروپا می باشد. این اجناس نسبت به دیگر موبایل ها از قیمت بیشتری دارد و امکانات زیادی همچون موبایل های اورجینال دارند.
فروشگاه اینترنتی بانه موبایل
موبایل: 09188756043
فکس: 08754236208
پست الکترونیک: info@BanehMobile.Com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، نرم افزار موبایل
جدیدترین آگهی‌ها