آگهی ویژه

ویزا عراق

برای سفر به کشور عراق نیاز به گرفتن ویزا هست
گرفتن ویزا به راحتی و سهولت انجام میشود و یک روزه آماده میشود
جهت گرفتن ویزا نیاز به داشتن گذرنامه یا همان پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار از زمان خروج از کشور به همراه یک قطعه عکس 3*4 رنگی یا سیاه و سفید میباشد
بعد از تحویل مدارک به سفارت عراق یا نمایندگیهای مجاز در سراسر تهران ویزای شما صادر شده و داخل پاسپورت شما زده خواهد شد.
بعد از صدور ویزا شما به راحتی می توانید از مرزهای زمینی و هوایی به کشور عراق سفر کرده و از همه شهرهای زیارتی شامل نجف کربلا کاظمین سامرا کوفه و بقیه شهرهای عراق بازدید کنید.
مدت اعتبار ویزای صادر شده برای شما به مدت یک ماه میباشد و پس از پایان مدت اعتبار ویزا شما میبایست کشور عراق را ترک نمایید در غیر اینصورت و در ازای ماندن بیش از یکماه جریمه خواهید شد.
در ایام اربعین و عاشورا و تاسوعا و همچنین ایام عید نوروز که درخواست سفر و مشتاقان به زیارت عتبات عالیات بسیار زیاد و بسیار شلوغ هست بهتر است برای اخذ ویزا حداقل دو تا سه هفته زودتر اقدام کنید تا به مشکلی بر نخورید.
جهت سفر به کربلا و نجف اشرف میتوانید از طریق دفاتر زیارتی و آژاسهای مسافرتی که تحت نظر سازمان حج و زیارت میباشند اقدام کنید
سفر به عتبات عالیات به دو صورت زمینی و هوایی صورت میگیرد
سفرهای زمینی از طریق مرزهای مهران چزابه خسروی و خرمشهر صورت میگیرد
سفرهای هوایی از طریق پرواز به دو فردگاه نجف و بغداد امکانپذیر میباشد
سفر هوایی از تهران از طریق فرودگاه بین اللملی امام خمینی همه روزه طی چند پرواز انجام میگیرد و طول مدت پرواز از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه نجف و بغداد حدود 1ساعت و 50 دقیقه میباشد.
بهتر است قبل از عزیمت به کشور عراق مسافرین محترم به جهت پیشگیری از بیمارها واکسن مننژیت بزنن .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، ویزا
جدیدترین آگهی‌ها