آگهی ویژه

فروش بی واسطه درب خزانه و صندوق نسوز

تولید و عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع درب خزانه و دربهای ویژه گاوصندوقی در ابعاد مختلف
مجهز به پیشرفته ترین سیستم قفل قابل کنتزل از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه
مجهز به سیستم تهویه ، آژیر ، دزدگیر و دیگر سیستمهای پیشرفته امنیتی
بسیار استثنایی ، ویژه اماکن حساس چون بانکها ، موزه ها مراکز نظامی و انتظامی ، صرافیها ، طلا و جواهر فروشیها و دیگر اماکن حساس که ملزم به نگهداری اموال و اسناد مهم پر ارزش و حساس در اماکنی غیر قابل نفوذ میباشند.

توضیح اینکه نصب این دربهای خزانه و دربهای ویژه گاوصندوقی فقط در اماکن یا گاو صندوقهای غیر قابل جابجایی که از بتون مسلح غیر قابل نفوذ ساخته شده است دارای توجیه میباشد به طوری که سارقین نتوانند از طریق تخریب دیوار خزانه یا تخریب دیواره گاو صندوقهای غیر قابل جابجایی وارد شوند ، چرا که پس از نصب این درب خزانه یا دربهای ویژه گاو صندوقی دیگر هیچ راهی به جز تخریب دیوار کف یا سقف برای ورود سارقین وجود نخواهد داشت.

در پایان ، تامین گاوصندوقهای نسوز ساخت ایران نیز با قیمت مناسب بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید به مصرف از دیگر موارد قابل ارائه توسط ما میباشد که علاوه بر قبول سفارش ساخت در ابعاد اختصاصی و تجهیز آن به ملزومات امنیتی اضافی ، تحویل و نصب آن در منزل یا محل کار شما نیز امکان پذیر میباشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تهران از طریق تلفنهای 22564803 یا 09371074457 تماس بگیرید

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، گاو صندوق
جدیدترین آگهی‌ها