آگهی ویژه

تدریس خصوصی زبان فرانسه

آیا میدانید که برای مهاجرت به کبک کانادا, نیازمند به پذیرفته شدن در سطحی بالا در آزمون TCF میباشید؟

آیا میدانید پس از شرکت در این امتحان (که نیازمند پرداخت هزینه ای نسبتا بالاست), در صورت عدم قبولی در سطح مورد نیاز, تا 2 ماه اجازه شرکت مجدد در این آزمون را نخواهید داشت!!!
در کلاسهای ویژه TCF, به شما کمک میکنیم تا با استفاده از ابزار و متدهای روز, بتوانید مهارتهای شنیداری (Ecoute) و گفتاری (Parler) خود را منحصرا جهت گذراندن این امتحانات به سطح مورد نظرتان برسانید.
علاوه بر این, با کارکردن بر روی نمونه سوالات آزمونهای گذشته و ارایه جوابهای مقتضی به شما این امکان را میدهیم که در روز امتحان و مصاحبه, بدون داشتن هیچ گونه استرس, بتوانید با موفقیت به تمامی سوالات پاسخ دهید.
آموزش خصوصی زبان فرانسه بصورت موارد زیر برگزار میگردد:
آمادگی مصاحبه کبک - کانادا
آموزش متدیک زبان فرانسه
ادامه تحصیل در فرانسه
دانلود کتاب های آموزشی زبان فرانسه
دوره ویژه آمادگی آزمون TCF
دوره ویژه مکالمه زبان فرانسه
فیلم سینمایی به زبان فرانسه
لغات مشترک فارسی و فرانسه
متدهای تدریس زبان فرانسه
مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی
معرفی آزمون TCF و مقایسه با آیلتس
نرم افزارهای آموزشی زبان فرانسه
برای شروع یادگیری زبان فرانسه از روشهای متفاوتی میتوان بهره برد, اما همچنان استفاده از متدهای تایید شده سازمانهای رسمی کشور فرانسه بهترین روش برای استارت آموزش این زبان میباشد. این متدها که از پایه بر مبنای آموزش زبان فرانسه برای غیر فرانسوی زبانها (FLE : Français Langue Etranger) طراحی شده اند با تقسیم بندی قواعد و اصول زبان فرانسه در کتابهایی با سطح های مشخص (تایید شده توسط اتحادیه اروپا) و با درسهایی با اصول گرامری, لغتی و مکالمه ای معین به شما این امکان را میدهند که با کمک گرفتن به آرامی و به صورت کامل و مطمئن این زبان شیرین را بیاموزید.
در این راستا در طول سالیان گذشته متدهای مختلفی توسط مراکز مختلف در داخل فرانسه به بازار آموزشی زبان فرانسه ارائه شده که میتوان از بین آنها به متدهایی چون کفه کرم (Café Crème), لو نوو تاکسی (Le Nouveau Taxi), کامپوس(Campus) و یا آلتر اگو (Alter Ego) اشاره کرد. هر کدام از این متدها روشهای مختلفی را برای یاددهی زبان فرانسوی به کار بسته اند و در این راه موفقیتهای متفاوتی را هم به دست آورده اند.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، زبان
جدیدترین آگهی‌ها