آگهی ویژه

برش و ساخت ماکت دستگاه برش لیزر اصفهان

برش و ساخت ماکت ، ماکت سازی با استفاده از برش لیزر در اصفهان
ماکت سازی با استفاده از برش لیزر یکی از جدید ترین روش های ساخت ماکت می باشد ساخت انواع ماکت های دانشجویان رشته معماری(دانشجوئی و یا مدرسه ای) ، گرافیک ، عمران ، شهر سازی و همچنین سایر اداره ها و سازمان ها ازخدمات این واحد می باشد .
برش انواع پلکسی گلاس چوب باسا وغیره با دقت و کیفیت بالا این امکان را به ماکت سازان و دانشجویان رشته معماری ، گرافیک ، عمران ، شهر سازی و غیره میدهد تا خواسته های خود را به نحو احسن اجرا نمایند.
ماکت سازان و دانشجویان رشته معماری با استفاده از تکنولوژی برش لیزر دیگر نگران پیچیده بودن طرحهای خود نباشید. خدمات برش و حکاکی لیزری حک این امکان را به شما میدهد که طرحهای خود را با حداقل زمان ، هزینه و بهترین کیفیت اجرا نمائید .
ماکت سازی با استفاده از برش لیزر یکی از جدید ترین روش های ساخت ماکت می باشد.دقت ، سرعت ، هزینه پایین ، کیفیت بالای قطعات ساخته شده به این روش و رنج گسترده متریالهای قابل پردازش به این روش باعث شده تا برش لیزری به یکی از محبوب ترین ابزارها و روشهای ساخت ماکت تبدیل شود.

ماکت های معماری مانند ماکت ساختمان یا ماکت شهر یا ماکت سد و سایر ماکت ها عمدتا از قطعات پلکسی گلاس ، چوب و مقوا و... ساخته می شوند. این قطعات برای هر ماکت باید به صورت جداگانه طراحی و ساخته شوند. در مدلسازی هم مساله به همین منوال است.. در این موارد ، وجود دستگاه های لیزری ، کمک بزرگی در تسهیل و تسریع ساخت ماکت یا مدل می باشد.
در حال حاضر شکل پیشرفته صنعت ماکت سازی متکی به دستگاه های پیشرفته ای مانند دستگاه های برش و حکاکی لیزری می باشد. بسیاری از ماکت سازان ، طرح اولیه ماکت را با نرم افزارهایی مانند Autocad و یا Corel Draw طراحی نموده و قطعات طراحی شده را با دستگاه های لیزر برش داده یا حکاکی می کنند و نهایتا قطعات برش خورده و حکاکی شده پلکسی گلاس یا چوب را مونتاژ می کنند.
مزیت های استفاده از لیزر برای ساخت ماکت عبارتند از:
فرآیند ساخت بسیار کوتاه تر می شود.
دقت و ظرافت ماکت افزایش می یابد.
نیاز به کار خسته کننده و تکراری دستی برای برش و شکل دادن قطعات کاهش می یابد.
امکان تولید انبوه ماکت فراهم می شود
ارایه خدمات برش و حکاکی لیزر باپیشرفته ترین و پرسرعترین دستگاه لیزر. حرفه ای ترین مرکز خدمات حکاکی و برش با لیزر مجهز به بزرگترین و قوی ترین دستگاه تخصصی برش و حکاکی فلزات و غیر فلزات

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، حکاکی و برش لیزر
جدیدترین آگهی‌ها