آگهی ویژه

خرید بانک شماره دندان پزشکان

ماهان گستر طاها دارای بزرگترین دیتای مشاغل کشور
- با دوازده سال سابقه مرتبط
-دارای نماد اعتماد ملی
-ماهان گسترطاها با خالص نمودن گروه هدف شما امکان ارسال به محله، منطقه (همراه اول، ایرانسل)، بر اساس سن، جنسیت، شغل، پیش کد شماره موبایل و... را فراهم کرده است.
- بزرگترین و انحصاری ترین دایرکتوری و اطلاعات از مشاغل مختلف
شامل دیتاهای پزشکان، دندان پزشکان(ایمپلنت،کامپوزیت،عصب کشی،جراحی و...)، تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها، چشم پزشکی، درمانگاه ها، شرکتها و ...
که می توانید از طریق این اطلاعات سهام پزشکی خود را به فروش برسانید.
وهمچنین دارای پنل ارسال SMS به همه خطوط همراه اول و ایرانسل با امکان ارسال به استان، شهر، منطقه، محله با تفکیک جنسیت، رده سنی مشاغل و اصناف مختلف با ارائه گزارش ارسال دقیق و واقعی به کاربران خود می باشد.
پنل مدیریت که شما با استفاده ازاین پنل میتوانید کابران متعددی داشته باشید که از طریق سود کاربران میتوانید پیام های خود را به صورت رایگان ارسال کنید.
(ایمپلنت دندان زیبا یک راه محبوب و دائمی برای بهبود ثبات و استحکام دهان است. اگر شما دندانی را کشیده یا از دست داده اید یا اینکه از دندان مصنوعی استفاده می کنید، آنها راهی را که ضامن لبخندی پایدار، قوی و طولانی مدت ا هنگامی که دندان های طبیعی از بین می روند، این امکان وجود دارد که استخوان طبیعی فک ضعیف شود که موجب تضعیف توانایی شما در جویدن و همچنین تغییر حالت چهره و لبخند شما می گردد.اگر در حال تلاش و دست و پنجه نرم کردن برای خوردن غذای مورد علاقه خود هستید یا از سیما و ظاهر دهان خود خجالت می کشید، ایمپلنت دندان زیبا می تواند ضامن لبخند شما باشد و آن را برای شما زیبا نگه دارد.
جایگزین های ریشه دندان طبیعی شما از تیتانیوم ساخته شده اند، فلزی که به استخوان فک شما متصل گشته و با آن آمیخته می گردد.)

(با ماهان گسترطاها به گروه هدفتان پیامک ارسال کنید و در سریع ترین زمان کاربر جذب کنید.)
جهت تبلیغات، معرفی خدمات، اطلاع رسانی، همکاری، استخدام، فروش و تبلیغات برای گروه هدف خود با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای رایگان و حرفه ای ما بهره ببرید.
مشاغل پزشکي با بيش از 190 هزار شماره
تماس با ما: info@mgtaha.com
واتساپ 09212181037
تلفن ثابت 88424019

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، خدمات تبلیغات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها