آگهی ویژه

پرستار بیمار در منزل

مرکز خدمات زنجیره ای موسسه امداد پرستاران طپش به شماره ثبت 757 و شناسه ملی 10861936790
*** معتبرترین و بزرگترین مرکز فوق حرفه ای درمان در منزل با مجوز و قرارداد رسمی در کشور « دیپلماتیک »
*** اولین مجری طراح و ابداع کننده خدمات نوین مراقبت و نگهداری از سالمند و بیماردر منزل جهت پایش سلامت جامعه سالمندان و بیماران کشور
*** ارائه دهنده کلیه خدمات very Important person V.I.P جهت مراقبتهای بالینی در منزل به صورت خصوصی و دارای تائیدیه بهزیستی
*** عضو رسمی کانون مراکز همیاری و توانبخشی

***
همیشه راه بهتری برای رسیدن به خواسته ها وجود دارد با بزرگترین و موفق ترین موسسه حال حاضر ایران.
***
بیماری پارکینسون پس از آلزایمر شایع ترین بیماری سیستم عصبی دوران سالمندی به شمار می آید.
این بیماری بر اثر از بین رفتن سلولهای ترشح کننده ماده ای به نام دوپامین رخ می دهد ، افزایش نسبت استیل کولین به دوپامین در غده های قاعده ای مغز موجب علائم تومور، سفتی عضلات وکندی حرکات می شود.
تغییراتی در حالت صورت و چهره روی می دهد ، از جمله ثابت شدن حالت صورت یا خیرگی چشم ، خشک شدن شانه یا لنگیدن پا در سمت تحت تاثیر قرار گرفته از عوارض دیگر این بیماری است.
بیماران خود را با طیب خاطر و اطمینان به دستان توانمند و پرمهر موسسه طپش بسپارید.
***
موسسه طپش بزرگترین و معتبرترین موسسه مراقبتی با 17 سال سابقه درخشان و پرافتخار ، دارای مجوز رسمی ، قراردادهای معتبر و تضمینی و گواهینامه های معتبر و متعدد بین المللی که پس از آزمونهای مکرر و بررسی توسط کنسرسیونهای اعتبارسنجی و ارزشیابی و پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران و آکادمی بین المللی R.S.I موفق به دریافت آنها شده است ، ازجمله :
گواهینامه DNW اتریش
گواهینامه High level WTG اتحادیه اروپا
مدرک بین المللی NOBEL1
و دارنده استانداردهای جهانی:
ISO 9001 برای مدیریت و کنترل کیفیت
ISO 10001 برای رضاتمندی مشتری
ISO 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان
ISO 26000 برای مسئولیت اجتماعی سازمان ها
می باشد و مفتخر به دریافت:
 تندیس و لوح واحد نمونه کشوری
 تندیس کارآفرین برتر کشور
 تندیس نیکوکار منتخب استان
 لوح مدیریت برگزیده
و ده ها تقدیرنامه و دست نوشته های فراوان از کارفرمایان
موسسه طپش با تکیه برسالها تجربه موفق و بهره گیری از دانش روز با بهره مندی از پرسنل متخصص و حرفه ای و دارای سوابق قبلی مفید ، مفتخر است برند شماره یک ایران در بین موسسات پرستاری باشد که خدمات قابل توجهی را به کارفرمایان ارایه می دهد.
موسسه طپش صاحب نام و پیشرو در ارائه خدمات ویژه و تضمینی بیماران می باشد و به عنوان اولین و تنها موسسه قابل اعتماد در سطح کشور مطرح می باشد.
موسسه طپش با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ، همواره در پی رعایت اصول مشتری مداری بوده که استقبال بینظیر کارفرمایان و رضایتمندی آنان از خدمات این موسسه ، نشان دهنده موفقیت در اجرای این استراتژی می باشد.
سابقه طولانی همراه با کیفیت عالی خدمات مراقبتی باعث گردیده تا واژه مراقبت و نگهداری بیماران در منزل همواره با نام موسسه طپش مترادف باشد.
موسسه طپش واحد منتخب کشوری و وابسته به هلدینگ حامی پارس ، اولین هلدینگ فوق تخصصی مراقبتهای بالینی در ایران با جامع ترین و عظیم ترین خدمات می باشد.
ارائه خدمات یکپارچه و ده گانه با بهترین قیمت در کوتاهترین زمان با پشتیبانی و پاسخگوئی 24 ساعته و ارزیابی مداوم سرویس های ارائه شده و عملکرد پرسنل اعزامی در کنار تیم هماهنگی و برنامه ریزی حرفه ای جهت ارائه مشاوره و راهنمایی به کارفرمایان بخشی از طیف وسیع خدمات در موسسه طپش می باشد.
کیفیت نه شروعی دارد و نه پایانی

در صورت نیاز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط تلفنی که مجهز به سیستم پشتیبان (PCM8) می باشد در
تمام ساعات شبانه روز با نزدیکترین شعبه محل سکونت خود با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مشاورین و کارشناسان ما بدون تعطیلی و شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

به دلیل ازدحام در خواست هموطنان عزیز از خدمات زنجیره ای این مرکز و با توجه به اینکه مرکز تماس ما از شبکه فیبر نوری استفاده می نماید ممکن است تماس شما به دلیل اختلالات مخابراتی در بعضی از مواقع با مشکل مواجه شود لذا در اینگونه موارد از شما پوزش می طلبیم و خواهشمندیم با تلفن های همراه ذیل تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها