آگهی ویژه

تابلوسازی به شیوه های مختلف

بحران انرژی و محدود بودن انرژی ، انسان ها را ناگزیر به جایگزینی منابعی با صرفه و نامحدود که کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را داشته باشد کرده است .

ما نیز در جریان این تفکر با ارائه محصولات تابشگر میزان مصرف انرژی را کاسته و از انرژی های طبیعی نهفته در اطرافمان به بهترین شکل و در جهت حفظ محیط زیست بهره برده ایم.

گروه تحقیقاتی-تولیدی ایمن نورتاب پس از چندین سال تلاش بی وقفه و با بهره گیری از علوم روز دنیا و همچنین استفاده از هوش و توان متخصصان ایرانی ، موفق به تلفیق تکنولوژی و هنر شده و موفق به تولید محصولاتی منحصر بفرد با کیفیتی بالا در سه حوزه خدمات ایمنی و تابلو سازی و خدمات چاپ شده است.

در حوزه تابلو سازی با استفاده از به روزترین امکانات و دستگاههای فول اتومات قادر به تولید انواع تابلوهای حروف برجسته و چلنیوم و استیل و سایر مشتقات آن با بالاترین کیفیت میباشیم.

همچنین با تکیه بر با تجربه ترین تیم اجرایی قادر به اجرای تمامی نماهای کامپوزیت و ترموود هستیم.

در حوزه ایمنی با تکیه بر توان برترین پژوهشگران صنعت شیمی و نانو تکنولوژی و همچنین استفاده از بروزترین تجهیزات ، بعنوان اولین تولید کننده محصولات نانولایت(محصولاتی با خاصیت نورتابی در تاریکی بدون استفاده از برق و باتری) قدم به عرصه ایمنی کشور نهادیم تا سهم کوچکی در ایمن سازی اماکن و ساختمان ها و کاهش تلفات جانی ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور عزیزمان را داشته باشیم.

و اما در حوزه خدمات چاپ با ارائه محصولی با نام تجاری پیکو لایت پدید آورنده تحولی نوین در صنعت چاپ کشور شدیم تا با تولید محصولی خاص و جذاب مخاطبان صنعت چاپ کشور را شگفت زده نماییم.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، تابلو
جدیدترین آگهی‌ها