آگهی ویژه

استخدام مترجم در شبکه مترجمین ApplyRoad

شبکه مترجمین ApplyRoad به عنوان یکی از مراکز فعال ترجمه و تنها مرکز ترجمه و ویرایش تضمینی کشور از مترجمان درجه یک/سطح طلایی و باسابقه جهت کار ترجمه آنلاین دعوت به همکاری می¬نماید. از مزایای همکاری در شبکه مترجمین ApplyRoad می¬توان تضمین ارسال سفارشات به تعداد زیاد برای مترجمان درجه یک، حق الزحمه بالا و پرداخت به موقع و سر وقت، تسویه حساب بصورت هفتگی و همچنین ارسال سفارشات بر اساس تخصص و توانایی مترجمان را نام برد که این مزایا باعث شده تا مترجمان درجه یک از سراسر کشور و از طریق دورکاری و بصورت غیر حضوری جذب مجموع گردیده و همکاری پایداری را شروع نمایند.
لازم به ذکر است است هیچگونه محدودیت سنی و جغرافیایی برای همکاری در شبکه مترجمین ApplyRoad وجود نداشته و تمامی مترجمان درجه یک و مجرب با هرجنسیت و تحصیلاتی میتوانند جهت استخدام در این گروه اقدام نمایند.
در ضمن رعایت قوانین و اصول سایت و حفظ منافع شبکه مترجمین ApplyRoad،عدم انتشار فایل¬های ترجمه و رعایت قوانین حمایت از مولف از شرایط استخدام این گروه می¬ باشد.
مترجمان درجه یک در صورتی که علاقمند به همکاری با گروه ترجمان ApplyRoad هستند با توجه به نکات بالا میتوانند رزومه و حداقل 3 نمونه کار ترجمه شده را به ایمیل ApplyRoadTrans@gmail.com ارسال نموده و همچنین برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ApplyRoad.com مراجعه نمایند.
لطفا دقت نمایید: به رزومه ¬ها و نمونه کارهای ناقص به هیچ وجه ترتیب اثر داده نمی¬شود.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، آماده به کار
جدیدترین آگهی‌ها