آگهی ویژه

یوپی وی سی

با بالا رفتن هزینه های انرژی و پی بردن به اهمیت صرفه جویی انرژی ، جلوگیری از هدر رفتن انرژی در ساختمان ها در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی گسترش یافته اند.
تولید پروفیلهای U.P.V.C یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران، قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود ولی متاسفانه به عنوان یک صنعت نو و مدرن به آن نگریسته نشد و فقط به صورت پراکنده در بعضی نقاط مورد استفاده قرار گرفت . از دلایل کم توجهی به این محصول در گذشته را می توان عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (U.P.V.C) و نا متناسب با شرایط جوی ایران نام برد.که البته اکثرا از نوع پنجره های پی وی سی (PVC ) بوده اند .
چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پروفیل UPVC در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلیل امتیازات خاص و منحصر بفرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهانگیر شوند .
تماس مستقیم مهندس اسماعیلی 09168390071-پنجره upvc

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها