آگهی ویژه

لیبل امنیتی-برچسب امنیتی-هولوگرام

هولوگرام3بعدی
هولوگرام تک بعدی(معمولی- لایه شونده)
هولوگرام چیست؟
هولوگرام يك نشانه تصويري سه بعدي است كه با تكنولوژي ليزر بصورت برچسب توليد مي‌شود و داراي جلوه‌هاي بصري منحصر بفرد از نام يا آرم گرافيكي در لايه‌هاي سه بعدي مختلف مي‌باشد. مهمترين ويژگي هولوگرام كه باعث شده است به مطمئن ترين برچسب روي كالاها تبديل شود آن است كه اين برچسب بعد از توليد به هيچ وجه در هيچ جاي دنيا قابل كپي برداري و تكثير مجدد نمي‌باشد. لذا هولوگرام به عنوان برچسب اطمينان بر روي كالا مي‌تواند بهترين ضامن براي اصالت محصول باشد، بطوريكه مصرف كننده با ديدن هولوگرام شركت توليد كننده بر روي كالا، باخيال آسوده اقدام به خريد مي‌نمايد.
گذشته بر ايجاد امنيت، جلوه زيباي هولوگرام باعث شده است كه برخي از توليد كنندگان صرفاً جهت افزايش جاذبه هاي ظاهري كالا از آن استفاده نمايند. بطوركلي هولوگرام را مي‌توان بر روي كليه كالاهاي مصرفي، قطعات و لوازم يدكي، اوراق بهادار، برچسب يا اوراق گارانتي، كارت شناسايي، كارتهاي اعتباري و اينترنت، انواع گواهينامه‌هاي عضويت، نمايندگي و ..... براي اثبات اصالت كالا و نيز جلوگيري از كپي‌برداري غيرمجاز بكار برد.
برخي خصوصيات اين نوع برچسبها عبارتند از:
- غير قابل انتقال از روي كالايي به كالاي ديگر حتي با استفاده از روشهايي همچون حرارت، بخار و...
حساسيت بالا و مخدوش شدن در صورت دستكاري
مقاومت در برابر حرارت براي كالاهايي كه در معرض حرارت مي‌باشند.
غير قابل كپي برداري و تكثير مجدد توسط ساير توليد كنندگان
دارا بودن ظاهري بسيار زيبا و شكيل
قابليت توليد در اندازه‌ها و طرحهاي گوناگون
قابليت استفاده و نصب بر روي انواع كالاها

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، چاپ
جدیدترین آگهی‌ها