آگهی ویژه

دستگاه لیزر خانگی تریا 4X

اولین و تنها دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زاید با تکنولوژی لیزر
اولین و تنها لیزر خانگی دارنده تاییدیه سلامت و امنیت از سازمان غذا و داروی امریکا FDA
دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه اروپا و کانادا
تنها لیزر خانگی با تکنولوژی دایود با طول موج ۸۱۰ nm و قدرت ۷-۲۲ J/cm2
تکنولوژی مورد استفاده در لیزر موهای زاید Tria، تکنولوژی پیشنهادی توسط ۹ نفر از هر ۱۰ پزشک متخصص پوست و موی امریکایی می‌باشد.
برای استفاده شخصی در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص، به سادگی با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی
قابل استفاده برای خانم ها از گونه به پایین، و برای آقایان از گردن به پایین
بدون هرگونه عوارض جانبی
سبک و قابل شارژ
یک سال ضمانت تعویض دستگاه توسط نماینده انحصاری فروش محصولات Tria Beauty در ایران، “شرکت آمیتیس تجارت ماندگار “
محصول کشور امریکا

لیزر موهای زاید چگونه کار میکند؟
این دستگاه با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها ، با همان طول موج و انرژی کار میکند. لیزرموهای زاید تریا روی فولیکول های مولد رویش مو تاثیر گذاشته و برای شما نتایج دایمی به ارمغان میاورد.
لیزر تریا Tria 4X فولیکول های مولد مو را که در زیر پوست هستند غیرفعال میکند. این دستگاه با تابش لیزر، رنگدانه های تیره درون مو را گرم کرده و فولیکول های مولد مو را به صورت دایمی از بین میبرد.
به منظور اثربخشی بیشتر لازم است لیزر بر روی تمام فولیکول ها در طی دوره رشد آنها بکار گرفته شود. از آنجاییکه رشد مو به صورت دوره ای میباشد، برای توقف دایمی آن چند جلسه درمان ضروری است.
برای گرفتن بهترین نتیجه، هر دو هفته یکبار به مدت ۳ ماه و یا تا زمان رضایت کامل درمان را ادامه دهید.
مشخصات فنی دستگاه لیزر تریا ۴X

نوع لیزر: لیزر دایود
کلاس لیزر: لیزر کلاس یک
طول موج خروجی: ۸۱۰ nm
قدرت: ۷-۲۲ J/cm2

تکنولوژی لیزر دایود:
تکنولوژی لیزر دایود از کارامد ترین منابع نوری در بین لیزرهای حذف موهای زائد، با طول موج ۸۱۰ نانومتر، طول موج بلندتری نسبت به لیزر روبی با طول موج ۶۹۴ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر تحویل می دهد.
این طول موج بلندتر لیزر دایود این قابلیت را ایجاد می کند تا نور بصورت عمیق تری نفوذ کرده و بدون ایجاد آسیب های اپیدرمی، به فولیکول مو نفوذ می کند.

با توجه به هزینه های گزاف درمان موهای زاید صورت و بدن توسط لیزرهای کلینیکی، و همینطور هزینه و درد سرهای اپیلاسیون و بند انداختن موها، و تراشیدن مادام العمر، استفاده از لیزر تریا کاملا مقرون به صرفه میباشد.
استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. ۶ تا ۸ هفته قبل از شروع درمان موهای زاید با لیزر موهای زاید تریا، از کندن موها از ریشه خودداری کرده و فقط به تراشیدن موها بپردازید. برای شروع، موها را کملا تراشیده، پوست را تمیز کرده، در صورت تمایل از کرم بیحس کننده و ضد التهاب محصول تریابیوتی روی محل مورد نظر مالیده، و دستگاه را روشن نمایید. برای باز کردن قفل امنیت دستگاه که برای اطمینان حاصل کردن از مناسب بودن لیزر برای رنگ پوست شما میباشد، سنسور تشخیص رنگ پوست را که در انتهای دستگاه تعبیه شده بر روی پوست قرار دهید. در صورتی که دستگاه برای رنگ پوست شما امن و مناسب باشد قفل امنیت دستگاه باز میشود. حال کافی است که به سادگی سر لیزر را بر روی پوست خود قرار داده و پس از شنیدن دو صدای بوق متوالی آن را برداشته و روی قسمت کناری قرار دهید.

نظر پزشکان امریکایی:

۹ نفر از هر ۱۰ پزشک، تکنولوژی استفاده شده در لیزر خانگی ترای ۴X را برای از بین بردن موهای زائد به سایر روش ها ترجیح می دهند.

دکتر اریک برنشتاین
دارای بورد تخصصی پوست و جراحی با لیزر
تریا تنها لیزر مورد تایید سازمان FDA برای مصرف خانگی است. لیزر از بین برنده موهای زائد تریا اولین لیزر حرفه‌ای که من تا بحال خریداری کرده‌ام از همان تکنولوژی بهره گرفته که در لیزر از بین برنده تریا به کار رفته است و توسط همان دانشمندانی طراحی شده که تریا را طراحی نموده‌اند. من به شخصه، از چیزی استفاده می‌کنم که به آن اطمینان داشته باشم و بدانم که واقعا کار می‌کند؛ به همین دلیل است که لیزر خانگی از بین برنده موهای زائد تریا را به شما توصیه می‌کنم. هیچ دوره‌ای از تاریخ نمی تواند بدیل این دوره، که عصر علم، کیفیت و تاثیرگذاری است، قرار گیرد.
• دریافت ویئوهای دستگاه با ارسال پیام تلگرام به 09120656550

قیمت: 4,300,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم بهداشتی
جدیدترین آگهی‌ها