آگهی ویژه

تور یک روزه غاردانیال متل قو

توریک روزه غار دانیال
واقع در استان مازندران-متل قو
پذیرایی: صبحانه-ناهار-عصرانه
خدمات: تیم سرپرستی- وسیله نقلیه توریستی-بیمه مسافربری
محل حرکت: میدان آرژانتین
مسیر دسترسی غار دانیال :
برای رسیدن به روستای دانیال مسیر چندان سختی ندارید. در مسیر چالوس به تنکابن و از کنار پروژه عظیم هتل قو، بلواری بسیار زیبا از میان شهر جدید سلمانشهر گذشته و به روستای دانیال منتهی می شود، طول این مسیر حدود 5 کیلومتر می باشد. پس از رسیدن به روستای دانیال، در انتهای روستا بعد از گذشتن از یک پل چوبی وارد یک مسیر خاکی و نسبتا ناهموار به طول دو کیلومتر می شوید. انتهای روستا قبل شیب جاده فرعی دست چپ را داخل شده و تا آخرین ویلا مسیر را ادامه می دهیم. از اینجا از ماشین پیاده شده و از رودخانه ای که در پایین مشاهده می گردد عبور کرده و از سمت چپ رودخانه مسیر رودخانه را تا دومین انشعاب ادامه می دهیم. پس از رسیدن به دومین انشعاب مسیر سمت چپ را به سمت بالا تا زیر دیواره ای سفید رنگ ادامه می دهیم. دهانه غار رو به شمال غربی بوده و درست در زیر این دیواره قرار دارد. برای رسیدن به غار دانیال نیاز است تا حدود یک ساعت جنگل نوردی داشته باشید اما دانستنی است که این جنگل نوردی بسیار مفرح است چرا که مسیر جنگلی آن نیز بسیار دیدنی و لذت بخش است. اگر چی پی اس ندارید یا قبلا نرفته اید حتما از اهالی کمک بگیریید چون هیچ گونه علایم و تابلویی برای غار وجود ندارد.
تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش غار دانیال :
لباس مناسب (ترجیحا یکسره) برای غار و یک دست لباس کامل گرم برای تعویض بعد از بازگشت از غار، کلاه ایمنی، هدلامپ هر نفر دو عدد با باتری اضافه، چکمه یا کفش مناسب جهت حرکت در آب، دستکش کار و در صورت داشتن دوربین ضدآب، می توانید عکس های زیبایی بگیرید و حتی آن را برای سایت گردشگری مکانبین بفرستید.
پیمایش این غار نیاز به ابزار فنی غارنوردی و حتی علایم رد زنی ندارد. جریان رودخانه بجز در چند قسمت محدود، بهترین نشانه جهت پیمایش غار می باشد.


02177033312
02177263448
02177288159
09191779904
09397515121

کانال تلگرام : safarkadeh24@

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور داخلی
جدیدترین آگهی‌ها