آگهی ویژه

تور پاتایا تایلند | تور پوکت تایلند | تور بانکوک تایلند ارزان قیمت با فهیم گشت

تور پاتایا تایلند یکی از تورهایی است که فهیم گشت برگزار میکند.

تجربه و آموزه های عملی ثابت کرده اند که سفر، نقش مثبتی در تندرستی و بهداشت روانی انسان دارد.شاید این اثر جسمی و روانی از آن روی باشد که با تغییر آب و هوا و پای نهادن به دنیاهای جدید، روح آدمی به وجد و سرور می آید و همین فرحناکی، در سلامت جسم نیز اثر می گذارد.

شرکت در تور پاتایا نیز این امکان را به شما عزیزان میدهد که بتوانید با خیالی آسوده در سفر به استراحت بپردازید.

پاتایا (Pattaya) یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند می باشد که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار گرفته است. پاتایا در 165 کیلومتری جنوب شرقی پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک قرار دارد و پیمودن این مسیر با ماشین شخصی در حدود 2 ساعت و نیم طول می کشد.

پاتایا سرزمین هیجان تایلند می باشد و دارای روزهای گرم و آفتابی و شب های بلند و رویایی می باشد.

تایلندی‌ها برای جشن گرفتن سال نو، اخلاق عجیبی دارند و خوششان می‌آید روی هر جنبنده‌ای آب بپاشند، کاری هم به این ندارند که این جنبنده از این کار خوشش می‌آید یا نه. این جشن در بیشتر تایلند بین ١٣ تا ١٥ آوریل است؛ اما اهالی پاتایا از ١٨ تا ١٩ آوریل سال نو را جشن می‌گیرند که به تاریخ ما می‌شود حدود آخر فروردین. در این تاریخ‌ هتل‌ها پر می‌شوند و سرویس‌های حمل و نقل عمومی و به خصوص اتوبوس‌های بانکوک به پاتایا شلوغ‌تر از هر وقت دیگری هستند.

پس اگر میخواهید تعطیلات سال نو میلادی پر هیجانی داشته باشید حتما با شرکت در تور پاتایا به پاتایا سفر کنید.

در راستای تامین شادابی تن و روح شما عزیزان تورهای مسافرتی داخلی و خارجی متعددی را در آژانس مسافرتی فهیم گشت تدارک دیده ایم.از جمله تورهای مسافرتی فهیم گشت میتوان موارد زیر را نام برد:

تور تایلند

تور ترکیه

تور هندوستان

تور ارمنستان

تور گرجستان

تور دبی

تور مالزی

تور اروپا

تور مشهد

تور کیش

تور ایرانگردی

تور طبیعت گردی

تور مارکوپولو

با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور خارجی
جدیدترین آگهی‌ها