آگهی ویژه

محلول ضدعفونی کننده بدون الکل گیاهی وطبیعیIMC ORGA

● محلول ضدعفونی کننده طبیعی با ۹۹ درصد اثربخشی در برابر کرونا

● محلول ضدعفونی کننده IMC ORGA با اثربخشی بالا در پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، امکان نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌ها را در کمترین زمان ممکن دارد.

● ضدعفونی دست، صورت، بدن، سطوح سخت و نرم و ضدعفونی و تمیزکردن انواع زخم، محل جراحی و جای سوختگی از کاربردهای این محصول گیاهی است.

● این محصول به تایید آزمایشگاه‌های داخلی و بین المللی نظیر انستیتو پاستور، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، سازمان پدافند غیرعامل ، CREM CO، HYGCEN نیز رسیده است.

● در تستی که در آزمایشگاه های CREM Coکانادا بر کرونا ویروس انجام شد، مشخص شده که ترکیب IMC ORGAدر از بین بردن این ویروس بسیار اثربخش عمل می کند و می تواند ۹۹.۹۷ درصد در از بین بردن ویروس اثربخش باشد.

● همچنین ‌اجزای مؤثره این محلول عصاره آویشن، نعنا، فلفل و زنجبیل است و PHخنثی و سازگاری با پوست از ویژگی های این محصول است

● بقا و پایداری، اثر بخشی کافی، بی ضرر بودن برای بدن انسان و محیط زیست و در عین حال کارایی بالا از جمله مشخصات محلول ضدعفونی کننده IMC ORGA است که دستاورد محققان برجسته کشور است نهادها وارگانها وادارات وشرکتها وعموم مردم.

● برای تهیه این محصول ضدعفونی کننده دست وسطوح ارگانیک وگیاهی بصورت انلاین bazareomid.com یاباشماره های ۰۹۱۲۵۳۴۸۴۸۷ و۰۹۱۰۹۴۵۴۰۲۶ تماس بگیرید

● ضمنا قسمتی ازعواید این محصول برای عزیزان توانیاب ذهنی ،اوتیسم وسندروم داون هزینه میگردد

تلفن ثابت : 9-۰۲۱۸۸۹۷۹۶۰۶
فکس : 02188979606
تلفن همراه : 0۹۱0۹۴۵۴۰۲۶
ایمیل : abbasbaghestani110@gamil.com
تلگرام : https://t.me/bazareomid2
اینستاگرام : https://instagram.com/bazareomid

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم بهداشتی
جدیدترین آگهی‌ها