آگهی ویژه

فروش آنتی ویروس نود 32 با ٪30 تخفیف

فروش آنتی ویروس نود 32 با ٪30 تخفیف
آخرین نسل از ضد ویروس قدرتمند “ESET Smart Security” با استفاده از لایه های متعدد حفاظتی و بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد ابری قادر به شناسایی کلیه تهدیدات امنیتی خصوصا در محیط وب بوده و امنیت کامل با بالاترین سطح ممکن را برای رایانه فراهم می آورد.
بسته کامل امنیتی
نرم افزار “ESET Smart Security” با بهره گیری از لایه های حفاظتی متعدد و تکیه بر هوش مصنوعی قدرتمند خود و با ترکیبی از ماژولهای “Antispam”, “AntiSpyware”, “Antivirus” و “Firewall” امنیت کاملی را برای رایانه فراهم می نماید.
نسل بعدی امنیت
نسل جدید نرم افزارهای امنیتی شرکت “ESET” با ارائه طیف وسیعی از امکانات، تنظیمات پیشرفته، اسکنر انعطاف پذیر و قابلیتهای متعدد دیگر سد دفاعی مستحکمی را در مقابل انواع تهدیدات خصوصا در فضای وب برای رایانه ایجاد می نماید.
حفاظت جامع و تمام عیار
نرم افزارهای امنیتی شرکت “ESET” با کمترین استفاده از منابع سیستم و ارائه بالاترین سطح امنیت کارایی فوق العاده خود را در حفاظت از رایانه ها در مقابل کلیه بدافزارها، کدهای مخرب و… به اثبات رسانده است.
نکات برجسته و کلیدی
ESET Live Grid- اسکنر ابری جدیدترین تکنولوژی ارائه توسط شرکت “ESET” بوده و بصورت یک گارد امنیتی قدرتمند کلیه تهدیدات امنیتی موجود در فضای اینترنت را شناسایی نموده و از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد.
Parental Control- ارائه ماژول کنترل والدین جهت کنترل و نظارت بر عملکرد افراد خانواده در محیط وب با قابلیت دسته بندی سایتهای مجاز و غیر مجاز.
Smart Detection- شناسایی هوشمند و حفاظت از رایانه در مقابل بدافزارهای مخرب ناشناخته توسط تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی و خنثی سازی آنها قبل از انجام هرگونه خرابکاری در رایانه کاربر.
Intelligent Firewall- استفاده از دیواره آتش قدرتمند و پیشرفته به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعت شخصی کاربر و سوء استفاده از آنها.
Improved Antispam- بهره گیری از ماژول ضد هرزنامه جهت فیلترینگ ایمیلها و جلوگیری از دریافت هرزنامه ها و ایمیلهای آلوده با قابلیت تعریف لیستهای سیاه و سفید.
Enhanced Media Control- اسکن خودکار کلیه حافظه های فلش، کارتهای حافظه، و دیسکهای نوری و قابلیت مسدود کردن آنها با توجه به کارخانه سازنده، ظرفیت و سایر خصوصیات.
Advanced HIPS Functionality- زیر نظر گرفتن رفتار های سیستم از قبیل: رجیستری های سیستم عامل، فرآیندهای در حال اجرا، برنامه های اجرا شده و … به منظور افزایش ضریب امنیتی رایانه.
Gamer Mode- قابیلت به تعویق انداختن فعالیتهای نرم افزار ضد ویروس از قبیل پنجره های هشدار، به روز رسانی، وظایف تعریف شده (Scheduled) و … به منظور صرفه جویی در منابع سیستم در هنگام نیاز کاربر به تمرکز و استفاده از حالت تمام صفحه مانند انجام بازی و یا قرارگیری در جلسات آنلاین.
Optimized Startup Procedure- عدم ایجاد وقفه در حین لود شدن اولیه سیستم عامل جهت به روز رسانی مخزن ویروس موجب می گردد تا کاربر فورا پس از لود شدن سیستم عامل قادر به کار با رایانه گردد.
شماره تماس : 03132337813

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها