آگهی ویژه

فروش سنگ مرمر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گلدستون

سنگ مرمر قرار گرفتن سنگهای آهک در مقابل حرارت و فشار بسیار زیاد در زمانهای طولانی میباشد که توسط سنگبری گلدستون در رنگهای مختلف از معادن کشورمان نظیر ده رستم از توابع شهر بم، قروه از توابع سنندج و از معادن کردستان استخراج میشود. این سنگ نوعی سنگ آهک دگرگون شده است که کانی اصلی تشکیل دهنده آن کلسیت میباشد. وجود کانیهای رنگارنگ در سنگ مرمر موجب پیدایش این سنگ با رنگهای مختلف میشود. سنگ مرمر با رنگهای سفید، سیاه، خاکستری، زرد، قرمز، سبز، ارغوانی و... یافت میشود. از این سنگ برای پوشش پله ها، ستونها و حاشیه کنار دربهای ورودی ساختمانها و مغازه های لوکس استفاده میشود. سنگبری گلدستون با چهل سال سابقه درخشان در زمینه استخراج برخی از مرغوب ترین انواع سنگ ساختمانی و سنگ کف ساختمان یکی از مدرنترین و معتبرترین سنگبریهای کشور در اصفهان میباشد که تا کنون استخراج هزاران سنگ مرغوب و کم نظیر را در رزومه خود ثبت نموده است. این سنگبری علاوه بر استخراج سنگ واردات برخی سنگهای خارجی را نیز که معادن آنها در کشور موجود نبوده اما تقاضا برای عرضه آنها بسیار زیاد میباشد را در دستور کار خود دارد.

برای سفارش سنگ مرمر در رنگ دلخواهتان همچنین استعلام قیمت میتوانید با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها