آگهی ویژه

فروش قلوه سنگ و سنگ رودخانه ای تزئینی صنایع سنگ هیراد

قلوه سنگ سفید رودخانه ای 5 الی 8 سانت
قلوه سنگ سفید رودخانه ای 8 الی 12 سانت

قلوه سنگ های هیراد بهترین آیتم برای طرح های لوکس در دکوراسیون داخلی ، انواع آبنما و باغهای باشکوه در ویلاها و تالارها می باشد.

قلوه سنگ از نظر اندازه ، شکل و رنگ و ماندگاری از پرکاربردترین مصالح در دکوراسیون داخلی و تزئین فضای سبز می باشد. صنایع سنگ هیراد انواع قلوه سنگ درجه یک را با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده در سایز های مختلف عرضه می کند.

استفاده از قلوه سنگ دارای مزایای بی شماری در ساخت و تزئین باغ و فضای سبز می باشد. قلوه سنگ های ممتاز هیراد با رنگ های کاملا طبیعی و ماندگار، باغهای شما را زیبا و روح انگیز می کند.

هیچ محدودیتی در کاربرد های قلوه سنگ وجود ندارد . هر طرح و ایده ای که در ذهن خود متصور هستید همیشه برای قلوه سنگ ها در آن جایی وجود دارد که باعث غنا و زیبایی آن خواهد شد.


قلوه سنگ های ممتاز هیراد بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی در طرح های لوکس

قلوه سنگ های ممتاز هیراد یک انتخاب مطمئن برای تزئین فضای سبز در طرح های لوکس

ارزان و مقرون به صرفه

بسته بندی شده جهت حمل ونقل آسان و عدم دور ریز

حمل ونقل آسان و ارزان با تعرفه دولتی

کیفیت عالی و در رنگ های طبیعی و ثابت با ماندگاری ده ها سال

سازگاری با شرایط سخت آب وهوایی گرمسیرو سردسیر ( خرد نمی شوند و تغییر رنگ نمی دهند )

زیبا در تمامی فصول سال
قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای ,سنگ رودخانه ای,سنگ باغچه,عکس سنگ,سنگ ها,انواع سنگ ها,انواع سنگ,قیمت سنگ,کاربرد سنگ ها,عکس سنگ ها,قیمت انواع سنگ,عکس انواع سنگ,فروش شن,قیمت شن,فروش سنگ ریزه,قیمت سنگ ریزه,شن رنگی,سنگ ریزه رنگی,شن سفید,سنگ ریزه سفید,شن بادامی,شن نخودی,خرید شن,شن و ماسه,شن شکسته,شن ماسه,شن خاویاری,شن خشخاشی,سنگ قلوه ای,شن ساحلی,شن تزئینی,شن دکوراسیون

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تزئینات
جدیدترین آگهی‌ها