آگهی ویژه

طراحی حرفه ای وب

طراحی و پیاده سازی وب سایت های تجاری و شرکتی ، شخصی ، پزشکی و...
بهینه سازی سایت ها و ثبت رتبه مناسب در موتورهای جستجو

طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی
امروزه طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی، از جمله فعالیت هایی است که از تنوع بسیار زیادی در قیمت و کیفیت برخوردار است و همین تنوع زیاد موجب سردرگمی متقاضیان و گاهی عدم انتخاب درست آنها می شود.
شرکت چیتا، به پشتوانه تخصص و تجربه موفق خود در طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت و طراحی نرم افزارهای تحت وب و با برگزاری جلسه رایگان مشاوره طراحی سایت،نیازهای کاربر را کاملا تحلیل و تشریح کرده و بهترین انتخاب ها را به وی پیشنهاد می دهد.
همکاری و موفقیت در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی بسیاری از شرکت های معتبر داخلی و خارجی، چیتاسافت را به یکی از موفق ترین مجموعه های فعال در اینترنت ایران بدل کرده است.
طراحی سایت ارزان برای شرکت ها و مراکزی که کار زیاد خاصی نمیخواهند در سایت انجام دهند نیز انجام میشود.

در گذشته نه چندان دور بروزرسانی و اعمال تغییرات در سایت نیازمند به دانش HTML , CSS , Java , PHP , ASP و یا سایر زبان های برنامه نویسی وب بود و یا مالکین وب سایت هایی که از چنین توانایی هایی بی بهره بودند بایستی بابت هر تغییر کوچک با پرداخت هزینه های گوناگون به افراد متخصص جهت بروزرسانی سایت خود اقدام میکردند. اما منطقی نبود که به عنوان مثال صاحب یک شرکت و یا فروشگاه اینترنتی برای بروزرسانی سایت خود با صرف زمان طولانی اقدام به یادگیری این زبان ها نماید. بدین ترتیب سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ها شکل گرفتند.

شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه پیش نیاز خاصی ، پس از مشاهده فیلم های ویدئویی آموزشی نسبت به بروزرسانی و اعمال تغییرات در سایت خود اقدام نمایید. سایت شما میتواند یک سایت شخصی ، گالری ، سایت خبری ، سایت فروشگاهی ، تالار گفتگو ، سایت آموزشی ، تجاری و یا ... باشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها