آگهی ویژه

پارتیشن دوجداره به همراه مبلمان اداری

بزرگترین سازنده پارتیشن های یک جداره و دو جداره در ایران به همراه مبلمان اداری
این سیستم يك سيستم پارتيشن بندي مدولار است كه پانل هاي آن مي توانند به صورت افقي يا عمودي و يا تركيب عمودي و افقي فضاها را تقسيم نمايند.
مدول ها داراي ابعاد گوناگوني هستند و يا متناسب با طرح و ابعاد پيشنهادي كارفرما ساخته میشوند.
سرعت در ساخت و نصب سريع و آسان از ويژگيهای این سيستم پارتيشن بندي است. اين سيستم، بدون استفاده از پيچ و اتصالات قفلي نصب مي گردد و تکنولوژی نصب آن از گونه فیکس میباشد که اين ويژگي باعث مي شود هرشخصي بتواند به راحتي، دكوراسيون فضاي خود را تغيير داده و پارتيشن ها را جابجا نمايد.
پارتيشن هاي دوجداره این شرکت به صورت فريم هاي مجزا بوده و اين فريم ها در کارخانه توليد و مونتاژ مي گردند. بنابراين ضريب کنترل کيفي و نظارت در محل توليد پارتیشن دوجداره، افزايش يافته و فقط فريمها و تجهيزات، پس از بسته بندي و ارسال در محل پروژه نصب مي شوند. اين امر باعث افزايش سرعت اجرا و کيفيت محصول و بخصوص در مورد پارتيشن هاي دوجداره شيشه اي باعث تميزي داخل فريم و بين دو جداره شيشه اي مي گردد.
-این سیستم قابلیت عبور تجهیزات الکتریکی و کابل ها را دارا می باشد.
استفاده از شیشه های سکوریت در تمام جداره ها باعث افزایش ضریب ایمنی و حفاظتی شده و این شیشه ها در مقابل نیروهای ناشی از باد و زلزله و ضربه مقاوم بوده و در صورت شکستن به قطعات ریز تبدیل شده که خسارات وارده را به حداقل می رساند.
امکان اجرای هرگونه سندبلاست کاری و آرم روی شیشه ها می باشد.
تعدادی از پروژه های انجام شده توسط این شرکت:
فرودگاه مهرآباد:ترمینال4-
صدا وسیما: شبکه جهانی سحر- مترجمی اخبار- معاونت سیاسی اخبار جام جم،
گسترش انفورماتیک ایرانیان، شرکت نفت و گاز جهانپارس، معاونت بهداشت و سلامت، مخابرات ایران، شرکت سپانیر، بیمارستان فیروزگر، تأمین سنگ منگنز فولاد ایران، فولاد نطنز، شرکت پتروکیش و….
لطفاً جهت تسریع در پاسخگویی، ترجیحاً از روی فرم تماس این آگهی پیام نگذاشته و مستقیماً با شمارۀ زیر تماس حاصل فرمائید
تماس مستقیم با مدیریت فروش: مهندس نیماگودرزی 09123951353

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، اداری
جدیدترین آگهی‌ها