آگهی ویژه

گروه طراحی مینیمال

(( طراحی سایت ))
طراحی سایت یکی از خدمات اصلی گروه هنری ایوان می باشد که با توجه به نیاز و بودجه مشتری بسته های مختلفی را معرفی می کند.سایت های شخصی ، تجاری ، اداری ، که با قالب های متنوع و ریسپانسیو توجه مشتریانتان را به شما جلب می کند . هدف دیده شدن است.
---------------------------------------- ----------
(( طراحی و چاپ ))

این گروه افتخار دارد که در ضمینه طراحی و چاپ انواع محصولات ،شما را در رسیدن به اهداف تجاری و اداری خود در حوضه تبلیغات یاری کند ، با داشتن طراحان مجرب سعی بر این بوده که دیده شدن شما به سرعت شکل گیرد .

**************************************** ************
************طراحی ارزان سایت از 300 هزار تومان************
**************************************** ************
**************************************** ************

کافی است با ما در ارتباط باشید...
09123360121 : تلفن طرح سفارش
سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد،بوده است، هم اکنون وب وان معتقد است موارد زیر اصول مورد نیاز طراحی یک وب سایت بدون نقص می باشند که همواره سعی شده در کنارارایه کیفیتی بی نهایت هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
1: طراحی و برنامه نویسی اختصاصی از 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای سایت ساز موجود مانند جوملا،وردپرس،OpenCart و.... .
2: با بهره مندی از کنترل پنل جدید وب وان وب سایت شما به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی خواهد شد.
3: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام خواهد شد.
4: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت بدون دریافت هزینه اضافی .

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دکوراسیون
جدیدترین آگهی‌ها