آگهی ویژه

اخذ مجوز تاسیس سفره خانه سنتی

با توجه به اینکه فعالیت در حیطه سفره خانه سنتی در دسته بندی صنایع غذایی جای می گیرد حکم اماکن گردشگری را نیاز دارد.

افراد بسیاری مایل به فعالیت در این رشته هستند. در صورتی که مایل هستید با چگونگی راه اندازی و اخذ مجوزهای سفره خانه سنتی آشنا گردید می توانید برا مشاورین ما در موسسه فکر برتر به صورت رایگان مشاوره نمایید 42143-021. در زیر شرایطی که سفره خانه سنتی در ابتدا باید داشته باشد را ذکر می کنیم اما برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه حقوقی فکر برتر نیز مراجعه فرمایید: https://companyregister.ir

فضایی که افراد برای ایجاد سفره خانه سنتی در نظر می گیرند باید دارای شرایط خاصی باشد که عبارت است از:

-تامین فضایی با حداقل 250 متر مساحت که می تواند مسقف یا حیاط دار یا ترکیبی از هر دو باشد.
-معرفی فضایی به عنوان دفتر پذیرش و دفتر کار
-ایجاد فضاهای مناسبی با کاربری چایخانه، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، انبار، محل اسراحت کارکنان و... که البته هر یک را از این فضاها دارای استاندارها خاص خود می باشد.
-در صورتی که فضای باز را برای اینکار در نظر گرفته اید می توانید با در نظر گرفتن فواره آب، حوض، فضای سبز، درخت و آلاچیق فضا را زیبا و جذاب تر نمایید.
-در سفره خانه سنتی بیشتر از تخت های سنتی به فاصله یک متر استفاده می گردد که با فرش و پشتی مخصوص فضای مناسب و راحتی برای نشستن ایجاد می نماید. همچنین می توان از تعدادی هم میز و صندلی با طراحی سنتی استفاده نمود که برای افرادی که مایل به استفاده از تخت نیستند نیز گزینه مناسب وجود داشته باشد.
-همچنین بهتر است در این مراکز غذا و نوشیدنی های ایرانی و سنتی ارائه گردد.
-استفاده از دکوراسیون و وسایل سنتی وقدیمی به زیبا تر شدن محیط کمک بسیاری می کند.
-در ضمن شخصی که به عنوان صاحب سفره خانه سنتی اقدام به درخواست مجوز می نماید می بایست حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط داشته باشد.

آدرس موسسه ثبت شرکت فکر برتر برای مشاوره حضوری: تهران ، میدان ونک ، خیابان خدامی ، خیابان آفتاب ، نبش کوچه هشتم ، پلاک 34

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها