آگهی ویژه

استخدام مترجم متون انگلیسی و اعطای نمایندگی

استخدام مترجم و اعطای نمایندگی
سامانه تخصصی ترجمه ی بست ترجمه (www.best-tarjome.ir) با امکان سفارش گیری آنلاین و امکانات پیشرفته در نظر دارد خدمات تخصصی خود از قبیل ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را به صورت نمایندگی به کافی نت ها، مراکز خدمات دانشجویی، انتشارات، کتابفروشی ها، دارالترجمه ها، زبانکده ها و سایر مراکز فرهنگی اعطا نماید. سامانه ما با بهره بردن از بیش از ۱۰۰۰ مترجم متخصص در تمامی زمینه ها و رشته ها، و با بیش از 7 سال سابقه ی درخشان، قادر به ارائه این خدمات با حداکثر سرعت و کیفیت به مشتریان شما می باشد.
همچنین این امکان برای دانشجویان و جامعه دانشگاهی مشتاق به کار دانشجویی و پاره وقت فراهم شده است تا به صورت نماینده فعال سامانه ما اقدام به کار نمایند. لازم به ذکر است سامانه ما در هر دانشگاه تنها یک نماینده فعال می پذیرد.

جذب 10 مترجم به صورت فوری برای ترجمه ی تخصصی:
کسانی که تمایل به همکاری به عنوان مترجم و یا نماینده ی فعال را دارند از ساعت 10 صبح تا 8 شب ابتدا با شماره تلفن 09143721053 تماس حاصل نمایند.
برای درخواست همکاری به www.best-tarjome.ir مراجعه نمایید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، مدرس
جدیدترین آگهی‌ها