آگهی ویژه

نرم افزار مدیریت مطب زنان

نرم افزار مديريت مطب زنان
نرم افزار مطب پزشک زنان طراحان طب

گروه طلاي نرم با سابقه بيش از ده ساله خود ، قدرتمندترين نرم افزار مديريت مطب را براي پزشکان متخصص زنان و زايمان ارائه مي دهد. از آنجا که اين تخصص با بيماراني مواجه مي شوند که مراجعات مکرر به پزشک خود دارند ، بنابراين داشتن يک پرونده الکترونکي هوشمند و جامع از سوابق اطلاعاتي هر بيمار ،کمک شاياني هم به بيمار و هم به پزشک خواهد کرد. انتخاب يک نرم افزار مناسب و کارا که پزشک را درگير سيستم نکند ، دسترسي سريع و آساني را به اطلاعات بيمار فراهم آورد ، منشي و پزشک حتي با اطلاعات اندک از کامپيوتر بتوانند با آن کار کنند از نکات مهم در مکانيزاسيون مطب مي باشد.
نرم افزار مطب پزشک زنان طراحان طب از نرم افزارهاي پيشرو در مديريت مطب به صورت هوشمند و حداکثر اتوماتي مي باشد . از ويژگي ها و مزيت هاي منحصربفرد اين نرم افزار ، کارت ويزيت هوشمند بيمار و مديريت جامع اطلاعات بيمار مبتني بر قلم نوري مي باشد.
امکانات نرم افزار مطب زنان و زايمان و نازايي :
تشکيل ساده پرونده الکترونيکي بيمار
ارائه يک کارت ويزيت هوشمند به هر يک از بيماران مراجعه کننده جهت جلوگيري از جستجوهاي بعدي توسط منشي - افزايش سرعت بارگذاري تمامي اطلاعات الکترونيکي وي در سيستم منشي و پزشک
وقت دهي به بيمار - پرينت روزانه وقت هاي ويزيت بيمارن توسط منشي (حتي در حالت چندپزشکي و يک منشي)
ثبت اتوماتيک و آسان بيمه هاي بيماران و در نهايت ارائه سي دي يا ديسکت مورد نياز سازمان بيمه ها توسط سيستم نرم افزاري
تابلو اعلانات الکترونيکي و هوشمند موجود در سالن انتظار جهت ارائه اسلايدها ، تبليغاتي ها ، اعلام و پخش نوبت ويزيت به صورت اتوماتيک به بيماران
ثبت امور مالي بيماران توسط منشي و مشاهده همزمان و آنلاين سيستم مالي وسط پزشک
صفحه کاربري پزشک به صورت کاملاً هوشمندانه و منحصربفرد طراحي شده که در هيچ يک از نرم افزارهاي مشابه مشاهده نمي شود. نرم افزار مطب طراحان طب تنها نرم افزار قدرتمند در استفاده صحيح از قلم نوري مي باشد. استفاده از قلم نوري براي پزشکان مطب زنان امري ضروري جهت ثبت الکترونيکي اطلاعات بيماران و کاهش اتلاف وقت مي باشد.
اتصال به تمام دستگاه هاي پزشکي مخصوص مطب پزشک زنان ، ثبت و ذخيره اتوماتيک تمامي تصاوير و فيلم هاي دريافتي از آنها در پرونده بيمار جهت مشاهدات بعدي
اسکن تمامي آزمايشات ، سونوگرافي ها ، راديوگرافي ها و ... توسط منشي و مشاهده آنلاين تمامي تصاوير ذخيره شده در صفحه بيمار و ويرايش توسط قلم نوري (مانند نوشتن يادداشت ديجيتالي پزشک)
نوشتن نسخه بيمار و داروهاي مصرفي توسط پزشک با قلم نوري (يعني نياز به تايپ و يا جستجو توسط پزشک نيست. با نوشتن نسخه توسط پزشک با قلم نوري ،نسخه ديجيتالي آن با دستخط خود پزشک ذخيره مي گردد.)
تمامي تصاوير قابل مشاهده در زير يک ثانيه هستند و نرم افزار هيچ مشکلي در بارگذاري تصاوير و فيلم هاي ذخيره شده در پرونده بيماران نيستند.
تهيه گزارشات مالي مورد نياز در هر بازه زماني و بر اساس هر گزينش اطلاعات دلخواه
ارسال SMS اتوماتيک و هوشمند به بيماران ( مانند SMS خودکار به بيماران توسط سيستم چند روز قبل از روز ويزيت جهت يادآوري زمان ويزيت - ارسال خودکار SMS به بيماران جهت تبريک تولد و .. )

مديريت مطب خود را با خيال راحت به نرم افزار مطب پزشکان طراحان طب بسپاريد.
نرم افزار مطب طراحان طب بهترين انتخاب براي پزشکان متخصص زنان و زايمان مي باشد.
جهت کسب اطلاعات به www.Softgold.ir/product/index/3 مراجعه فرمائيد.
تلفن : 9 - 04135558058 - 09195559428 - 09148348342

قیمت: 11 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها