آگهی ویژه

فروش گریندومتر

دانه بندی رنگ نشان دهنده میزان آسیاب شدن ذرات پیگمان است. غالبا دانه بندی بر کیفیت رنگ تاثیرگذار است و رنگ در یک دانه بندی بهینه نتیجه خوبی می دهد. البته به طور معمول میزان دانه بندی به تنهایی دلیلی بر رد یا قبولی رنگ نمی باشد.
دانه بندی رنگ را با استفاده از استاندارد ASTM D1210 با ابزاری به نام گریندومتر تعیین می کنند. این ابزار دارای یک یا دو شیار با عمق متغیر خطی در طول ابزار است. با پخش کردن یا گستردن رنگ درون شیار توسط تیغه مخصوص و با گرفتن ابزار با زاویه مناسب نسبت به منبع نور و چشم مشاهده گر، میزان دانه بندی رنگ تعیین می گردد.
بیشتر گریندومترهای TQC دوکاناله هستند با شیب هایی که با سه پارامتر متفاوتm (microns) µ ، NS (Hegman) ، PCU (North) درجه بندی شده اند. گیج و تیغه اریب همراه آن از جنس فولاد سخت ضد زنگ ساخته شده اند و دقتی معادل 2µm دارند.
استاندارد های منطبق با این محصول
ASTM D1210 , ASTM D1316, JIS K 5600-2-5 , ISO 1524 , DIN EN 21524, BS 3900-C6
ابعاد
پایه:mm 175* 60 * 12 با طول شیارmm 120
تیغه :mm 75 * 38 * 8 ، طوری طراحی شده است که دست گرفتن آن راحت باشد.
کاربرد
مناسب برای استفاده در صنایع غذایی، آزمایشگاه ها، صنایع دارویی
روش استفاده
گیج را روی صفحه صافی قرار دهید. مقدار مناسبی از ماده را روی انتهای عمیق شیار بریزید. تیغه را پشت عمیق ترین قسمت شیار قرار دهید. تیغه را در طول گیج با سرعت ثابتی بکشید و فشار کافی به سمت پایین اعمال کنید تا مواد اضافی از لبه های گیج پاک شود. مواد بیرون مانده ظرف 3 ثانیه را اندازه گیری کنید. شیار 3 میلیمتری مقدار 5 تا 10 ذره از مواد را در بر می گیرد، درجه دانه بندی را روی آن بیابید. حد بالای این درجه را روی مقیاس بخوانید و آن را ثبت کنید.

شرکت ویتا طب کوشا ارائه دهنده محصولات TQC هلند و گریندومترهای دوکاناله این شرکت می باشد. برای تهیه این محصول با ما تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها