آگهی ویژه

کابینت آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف کمجا چوبینکو

کابینت آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف کمجا چوبینکو
یکی واحدهای زیر مجموعه گروه صنعتی چوبینکو کارگاه تولید کابینت آشپزخانه چوبینکو می باشد.
از مزیتهای چوبینکو در ساخت کابینت آشپزخانه کیفیت محصول است که چوبینکو تمام کابینتهای خود را با ضمانت تمام ام دی اف بودن تولید و به مشتری عرضه می نماید.
ما برای کابینتهای تولیدی خود از ام دی اف مرغوب بازار استفاده می کنیم و صفحات روی کابینت چوبینکو صفحات استاندار کابینت می باشد که کیفیتی منحصر به فرد دارد.
در کابینت آشپزخانه چوبینکو انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد بطوری که مشتری با هر اندازه ای که بخواهد و هر ویژگی که لازم داشته باشد در ساخت آن مشکلی نداریم .
ما در کابینتهای خود از بهترین یراق آلات موجود در بازار استفاده می کنیم و این در کابینت آشپزخانه بسیار مهم است و در دوام آن نیز تاثیر به سزایی دارد .
این گروه صنعتی یک مجوعه بزرگ متشکل از شرکتهای چوبسان، HTM و چوبینکو می باشد که چوبسان یکی از بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه ام دی اف است و اچ تی ام جک ها و یراق آلات تختهای تاشو را می سازد و چوبینکو که ساخت کارهای آماده را برعهده دارد. بنابراین با توجه به اینکه ساخت محصول نهایی از صفر تا 100 توسط این مجموعه انجام می گیرد لذا بهای تمام شده پایین تر از سایر رقبا بوده و قیمت مصرف کننده هم طبعا پایین تر خواهد بود. این در صورتی است که بسیاری از سازندگان دیگر همچنان مشتری کلاف،جک، یراق آلات و ام دی اف های تولیدی این مجموعه هستند.

جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان سوم آلمینیوم کاران، شماره23
مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 66420991-021 و 66421154-021 تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.com مراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com و همچنین شماره فکس ما: 66426157- 021 .
آدرس کانال تلگرامی ما decozin@
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را (از آقایان موسوی 09128920399 و کرمی 09125124830، کارشناسان فروش) دریافت نمایید
همچنین میتوانید با شماره های 55289715-021 و 55289711-021 و 55289626-021 تماس حاصل فرمایید.




تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دکوراسیون
جدیدترین آگهی‌ها