آگهی ویژه

آپدیت، ارتقا، بروزرسانی و آپگرید ویندوز

اگر از نسخه های اصلی ویندوز استفاده می کنید و مشکلی در بروز رسانی دارید دستورات زیر می تواند در رفع مشکل موثر باشید، لازم به ذکر است در قریب به اتفاق موارد بروز مشکل در بروز رسانی ویندوز، دلیل اصلی عدم دسترسی ویندوز به سرور های آپدیت به دلیل مشکلاتی از سمت سرویس دهنده اینترنت شما است که با خاموش و روشن کردن سیستم و مودم اینترنت به طور کلی حل می شود، توجه داشته باشید برای دریافت بروز رسانی ها تنظیم بودن تاریخ و ساعت سیستم مطابق مکان اتصال به اینترنت (حتی ایران) ضروری است:
بعد از انجام هر مرحله ویندوز اپدیت را ازمایش کنید و اگر باز مشکل ادامه داشت مرحله بعدی را انجام دهید.
1 - ریستارت کرده و دوباره سعی کنید تا به روز رسانی کنید.
2 - به هنگام به روز رسانی ویندوز از به روز کردن برنامه ای دیگر همزمان با آن بپرهیزید.
3 - تیک جلوی همه به روز رسانی ها را برداشته و فقط جلوی یکی از آنها را تیک زده و سعی کنید که دوباره به روز رسانی کنید. اگر بعد از مدتها به روزرسانی میکنید و این به روز رسانی ها در تاریخهای متفاوتی توسط مایکروسفت ارائه شده اند، جلوی به روز رسانی ای را تیک بزنید که قدیمی ترین تاریخ را دارد. اگر موفق به نصب ان شدید به ترتیب به همین صورت و هر بار یکی از به روزرسانی ها را نصب کنید.
5 - اگر با انجام هر یک از روشهای بالا باز هم موفق به نصب به روزرسانی های ویندوز نگشتید میتوانید از Fixit مایکروسافت استفاده کنید که بسیاری از مشکلات را یافته و برطرف میکند. این برنامه را باید مستقیما در اکانت ادمین سیستم اجرا کنید.
6 - اگر دانلود به روز رسانی انجام شده ولی مشکل در نصب ان است موقتا برای نصب آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
7 - روی Start کلیک کرده و سپس در کیسی که در پائین مشاهده میکنید cmd را تایپ کنید و روی cmd کلیک راست کرده و گزینه Run as administraor را برگزیده و سپس فرمان sfc /scannow را تایپ کنید. بعد از پایان انالیز دوباره ویندوز اپدیت را آزمایش کنید.
8 - برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکل آپدیت، در پنجره ویندوز آپدیت و در منوی سمت چپ روی لینک View Update History کلیک کرده و در پنجره ای که باز میشود، در لیست به روز رسانی ها، به روز رسانی ای که نتوانسته انجام شود را یافته و دو کلیک روی خط مربوط به ان بکنید. در پنجره کوچکی که باز خواهد شد، یک کد خطا مشاهده خواهید کرد. روی لینک اول به نام Get help with this error کلیک کنید تا در راهنمای ویندوز راه های حل این مشکل را مشاهده کنید. نام این به روز رسانی در بالای این پنجره قید شده است.

در ادامه به بررسی برخی مزایای استفاده از نسخه های اصلی سیستم عامل می پردازیم:

تفاوت‌های نسخه‌های اصلی ویندوز با نسخه‌های غیراصلی:
- معمولاً Sourceهایی که کاربران توسط آن ویندوز را نصب می‌کنند از منابعی همچون Torrent و یا دیگر سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل‌ها تهیه می‌شود. معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیراصلی (با منشائی غیر از شرکت تولیدکننده - مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر «Untouched» بودن آن کنند، نمی‌توان از دستکاری‌نشده بودن آن سورس‌ها اطمینان حاصل کرد.
- رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولیدشده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه‌ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می‌کند که نرم‌افزار امنیتی و آنتی‌ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند.
- استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است و نه‌تنها ایرادهای شناسایی‌شده ویندوز را برطرف می‌کند، بلکه امکانات جدید و به‌روزرسانی‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز:
• پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی
• امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات
• امکان دریافت به‌روزرسانی‌ها به صورت واقعی
• پشتیبانی مایکروسافت
• امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز
• دریافت نرم‌افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند.
• توانایی تشخیص و عیب‌یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی
• افزایش کارآیی و سرعت رایانه

در برخی موارد نیز لایسنس‌های موقت یکساله و یکبار نصب (فعالسازی) به عنوان نسخه اصلی مادام‌العمر به مشتری ارائه می‌شوند. جالب‌تر آنکه بعضا اسم و نام هیچ شرکتی در پشت این جعبه‌های چاپ‌شده در ایران وجود ندارد و این موضوع امکان هر گونه پیگیری و دریافت پشتیبانی را از خریدار سلب می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

شرکت رایان نت سهامی خاص
نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران
021284282

اطلاعات بیشتر:
http://www.itresearches.ir/آپدیت-و-آپگرید-ویندوز-7،81-و-10،-دریافت-بروز-رسانی-های-ویندوز،-رفع-مشکل،-آموزش-گام-به-گام،-دانلود

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها