آگهی ویژه

فروش دستگاههای آزمایشگاهی

تمامي محصولات خود را مطابق با استانداردهاي جهاني توليد و مواد اوليه توليدات را از بهترين كشورهاي جهان تهيه مي نمايد. اين دقت سبب گرديده تا در جلب رضايت مصرف كنندگان ارجمند موفق گردد و از كشور انگلستان گواهي تضمين كيفيت بين المللي دريافت دارد .
تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی پزشکی و تجهیزات شیمی سطح و تجهیزات داروسازی افتخار ماست كه اولين كارخانه بزرگ و در حال حاضر بزرگترين صادر كننده تجهيزات آزمايشگاهي در ايران مي باشيم .
تامین کننده نیازهای شما در زمینه های :
• تجهیزات تحقیقاتی ، آزمایشگاهی و کنترل کیفی
• آموزش و ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد
• طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی
• بهره برداری بهینه از تجهیزات موجود

آب مقطرگيری و دیونایزر
اتو ( اينكوباتور ) آزمایشگاه
بهمزن مغناطيسی
بهمزن الكتريكی
بن ماری ( حمام آب )
روتاتور V.D.R.L و شيكر (روتاتور صنعتی)
سانتريفوژ يونيورسال
سانتريفوژ ميكروليتر
سانتريفوژ ميكروهماتوكريت
سانتريفوژ شير ( ژربر )
شيكر لوله ویژه آزمایشگاه
فور (آون)
كوره آزمایشگاهی
هات پليت (مستطيل و مدور)
هود مخصوص آزمایشگاه

باعث افتخار ماست تا بخشي از تجهيزات آزمايشگاهي برتر خود را در اين سايت به شما معرفي كنيم . سالها تجربه , استفاده از تجارب گذشته پرسنل , متخصصين و مهندسين زبده , كنترل كيفي دقيق و بر خورداري از تكنولوژي روز جهان , بهره گيري و مشاوره مستمر با صاحب نظران واستادان دانشگاه و پژوهشگران ، باعث گرديده اين شركت بصورت يك مركز قابل اعتماد و اطمينان مصرف كنندگان تجهيزات آزمايشگاهي قرار گيرد و به عنوان بزرگترين شركت توليد كننده , صادر كننده و وارد كننده مطرح گردد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها