آگهی ویژه

برنج اصل طارم هاشمی

مرغوب‌ترین و بهترین برنج طارم فریدونکنار را بدون واسطه و با مناسب‌ترین قیمت جهت مصارف خانگی رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها،‌ سوپرمارکت‌ها، هیئت‌ها، و مراسم و مجالس مختلف. از ما تهیه نمایید
شما میتوانید برنج طارم محلی فریدونکنار بوجار شده را در کیسه 10 کیلویی برای مصارف خانگی و اداری و شرکتی ، از ما خریداری کرده تا از طریق ادارات پست یا ترمینالهای بین شهری برای شما ارسال گردد.
خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه و دلال سبب می‌شود، برنج مرغوب فریدونکنار با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده محترم قرار گیرد.
جهت اطمینان از کی فیت ما می توانید قیمت برنج طارم فریدونکنار در شهر خود را با قیمت ما مقایسه کنید. قیمت روز برنج بدون احتساب هزینه حمل می باشد. هزینه حمل بر عهده مشتری می باشد.
شما می توانید جهت اطمینان از کیفیت برنج ما، ابتدا مقدار یک کیلوگرم برنج نمونه را سفارش دهید و پس از اطمینان از کیفیت محصول خرید بیشتری را انجام دهید.
✔✔فروش عمده وخرده برنج در سراسر کشور✔✔
✔✔ارسال درب منزل یا محل کار✔✔
✔✔تسویه حساب موقع تحویل برنج✔✔

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، فروشنده
جدیدترین آگهی‌ها