آگهی ویژه

فروش دستگاه بالانس صنعتی

شرکت شاهین تنظیم صنعت
تاریخچه:
این شرکت در سال 1373 تاسیس و در زمینه های : ساخت انواع دستگاههای بالانس صنعتی و خدمات بالانس صنعتی و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تاکنون خدمات ارزنده ای رابه صنعت کشور ارائه داده است . از جمله فعالیتهای این شرکت عبارتند از :ساخت انواع دستگاههای بالانس – بالانس قطعات صنعتی-آنالیز ارتعاشات-ارتعاش سنجی مطابق با استانداردهای بین المللی – تعمیرات و بازسازی قطعات دوار-مشاوره فنی وبالانس در محل .این شرکت مفتخر است که میتواند تمامی این موارد را با پوشش دهی کلیه ی استانداردهای مربوطه به صنعتگران عزیز ارائه دهد
ریشه تاسیس:
این شرکت به دهه هفتاد برمیگردد، و مهندسین این مجموعه با تلاش شبانه روزی و با تکیه بر شعار ما میتوانیم در کنار هم گرد آمده اند و دانش فنی خود را ارتقاء داه اند .هم اکنون این مجموعه با عزم و اراده خاص و با درایت مدیران برجسته ی خود توانسته است در طی سالهای اخیر در صنعت بالانس کشور بالاترین رتبه را کسب کند و ما اطمینان داریم که با انتقادات و پیشنهادات شما روز به روز به این پیشرفت دامن خواهیم زد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها