آگهی ویژه

ارسال تبلیغات انبوه در واتساپ

ارسال تبلیغات انبوه در واتساپ

شما می‌توانید به راحتی مخاطبان خود را در واتس اپ انتخاب کنید و یک پیام جمعی برای آن‌ها بفرستید. اما این روش می‌تواند مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد. ارسال تعداد زیادی پیام به تعداد زیادی از مخاطبین که ممکن است شماره شما را نداشته باشند، به عنوان اسپم شناخته می‌شود. در این صورت خیلی زود واتس اپ برای محافظت از حریم شخصی کاربران خود، اکانت شما را مسدود می‌کند. بر خلاف پنل پیامک که امکان ارسال هزاران و حتی میلیون‌ها پیامک تبلیغاتی بدون نگرانی را با هزینه‌ای اندک برای شما فراهم می‌کند، ارسال پیامک انبوه در واتس اپ محدود به مخاطبین شما است.

نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ
نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز نصب می شود. پس از آن شما قادر هستید پیام انبوه به شماره هایی که آن ها را نمی شناسید و آنها نیز شما را نمی شناسند و شماره شما را ذخیره ندارند ارسال کنید. این نرم افزار به صورت خودکار و از طریق وصل شدن به شماره واتساپ خودتان عمل می کند.

شما می توانید برای جلوگیری از بلاک شدن در واتساپ، از چند شماره موبایل جهت ارسال پیامهای انبوه استفاده نمایید . کار کردن با نرم افزار ارسال انبوه در واتساپ بسیار راحت و آسان است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی وجود ندارد.

نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ نرم افزاری است که می تواند نیازهای جامعی از تبلیغات آنلاین شما برای مشتریان تان را پوشش دهد و دیگر نگران اطلاع رسانی های جمعی و سریع لازمی که باید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای مشتریان هدف خود ارسال کنید، نباشید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، خدمات تبلیغات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها