آگهی ویژه

نانو سوپر رزین (جلا دهنده و براق کننده سنگ)

نانوسوپر رزین (براق کننده ،جلادهنده) یک مایع شفاف ، تولید شده بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک و جهت زیبائی وجلا دادن نمای ساختمان و محافظت در برابر رطوبت ،آب باران وکثیفی بکار میرود و قابل اجرا بر روی کلیه نماهای آجری ، سنگی (طبیعی ومصنوعی)، چوبی وترموود ،سیمانی (رومی) می باشد.
کاربرد :
نانو سوپررزین بعد از پوشش،بصورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته و هیچگونه تغییر رنگی روی مصالح نما ایجاد نمی کند . جلا و براقیت ناشی از این محصول باعث زیبائی و جلوه بیشتر نما مخصوصا در مواقع نور پردازی گشته ،سطح را از انواع اشعه های خورشیدی محافظت و از فرسایش نما در برابر عوامل جوی جلوگیری می نماید.
نحوه اجرا:
این محصول یک محلول آماده به مصرف می باشد که می توان با قلمو و یا بوسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح موردنظر اعمال کرد در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد.
www.nanoespadan.ir

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها