آگهی ویژه

جدیدترین شیوه درمان میگرن

درمان موثر سردردهای میگرنی با تکنولوژی جدید الکترومگنتیک فیلد تراپی
کلینیک فیزیوتراپی زندگی(مجهزترین کلینیک کشور)

بیوفیدبک شامل انواع مختلفی است که مهم ترین و کاربردی ترین آن ها عبارت اند از:
1- EMG بیوفیدبک : بیوفیدبک الکترومیوگرافی که در کنترل میزان تنش و انقباض و گرفتگی عضلات بدن مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین گزینه های درمانی برای کاهش علائم سردرد و میگرن است.
2- بیوفیدبک حرارتی: که برای کنتل میزان دمای بدن مورد استفاده قرار می گیرد و برای درمان اختلالاتی مانند اضطراب، استرس و سردرد مورد استفاده قرار می گیرد.
3- بیوفیدبک تنفسی: که در تغییر و کنترل ریتم مناسب تنفس مورد استفاده قرار می گیرد و برای رفع اضطراب و استرس بسیار موثر است.
4- EKG بیوفیدبک: یا بیوفیدبک الکتروکاردیوگرافی که در تنظیم و کنترل ضربان قلب و فشار خون مورد استفاده قرار می گیرد و در درمان بیماری هایی مانند اضطراب و استرس کاربرد دارد.
درمان بیوفیدبک یک روش درمانی کاملا تخصصی است که تنها متخصصان مراقبت های بهداشتی از جمله روانشناسان،پزشکان، پرستاران و درمانگران طب فیزیکی می توانند بعد از گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز به ارائه ی خدمات درمانی بیوفیدبک اقدام کنند.
جلسات درمان با بیوفیدبک معمولا بین 45 تا 60 دقیقه، 1 یا 2 بار در هفته و حداقل به مدت 1 تا 2 ماه برنامه ریزی می شوند. درمان بیوفیدبک درمانی طولانی مدت است که تداوم و پیگیری آن اهمیت زیادی در اثربخشی آن خواهد داشت با این حال بعد از اتمام جلسات درمان، اثربخشی به شکل مناسبی پایدار باقی خواهد ماند.

مقابله با حواس پرتی و فواید تنفس صحیح و تمارین افزایش تمرکز و تقویت مغز و تفکر همچنین افزایش تمرکز برای مطالعه با روش صحیح مطالعه و افزایش تمرکز برای کنکور
اختلالات خواب و معرفی کتاب سمفونی در مغز و درمان سردرد با بیوفیدبک
موسیقی و نوروفیدبک
بیوفیدبک و نوروفیدبک در درمان سردرد تنشی و میگرن
دمانس یا فراموشی چیست؟
درمان اختلال حافظه و فراموشی با نوروفیدبک
موسیقی های درمانی: افزایش یادگیری
افزایش تمرکز با موسیقی آرامبخش
آرامش و رفع استرس با موسیقی آرامبخش
خواب راحت با موسیقی مدیتیشن
بهبود عملکرد ورزشی با نوروفیدبک به همراه افزایش هوش با بیوفیدبک و بیوفیدبک در درمان میگرن
درمان اضطراب بدون دارو همچنین درمان ترس بدون دارو و درمان اضطراب و درمان اضطراب منتشر بدون دارو و نوروفیدبک در درمان ترس
درمان اضطراب و ترس بدون دارو با افزایش تمرکز برای همیشه
اختلال یادگیری و بیش فعالی کودکان
درمان اختلالات اضطرابی و افزایش تمرکز و ظرفیت حافظه
حافظه برتر داشته باشیم و سیستم تقویت حافظه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، درمانگاه
جدیدترین آگهی‌ها