آگهی ویژه

خرید و فروش دستگاه HPLC مدل ۱۲۰۰ سری Prep ساخت کمپانی Agilent

فروش فوری - موجود و آماده تحویل
سیستم کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا سری 1200 شرکت Agilent که در سال 2010 با یک طراحی مدولار به بازار عرضه شد، به کاربران این امکان را می دهد تا پیکربندی ایده آل خود را برای تامین احتیاجات و درخواست های HPLC و UHPLC تعریف کنند.
سری 1200 با دارا بودن هردو پمپ های دو حلاله و چهارحلاله و سمپلرهای خودکار قابل تعویض، توان عملیاتی نمونه را بالا می برد. عملیات پر فشار و استفاده از ستون های کوتاه با مدیای کم قطر، سرعت و روزلوشن تفکیک را افزایش می دهد. طراحی لامپ دوپرتویی و کنترل دمایی آشکارساز دیودی، حساسیت را در سری 1200به طور خارق العاده ای بالا می برد. وجود نرم افزار و ابزار کنترلی با کاربرد آسان و مقیاس پذیر، از ویژگی های ارزشمند و پیشرفته ی این سیستم به شمار می روند. در مجموع، وجود دستگاه HPLC سری 1200 در هر آزمایشگاه آنالایتیکی لازم و ضروری است.
دستگاه HPLC مدل 1200 ساخت اجیلنت امریکا
مدل 1200 مانند سری 1100، برای مطالبات درخواستی آزمایشگاه های کنترل کیفی/ تضمین کیفیت به خوبی کار می کند تا پیشرفته ترین کاربردهای انالایتیکی و توسعه ی روش را ارائه دهد. قلب هر سیستم HPLC، پمپ آن است. پمپ دوحلاله مدل G1312 سری 1200 برای توسعه ی معمول روش و کاربردهای گرادیان با خروجی بالا با بیشترین انعطاف پذیری و نهایت دقت در نیازمندی های مرتبط با جریان مانند کروماتوگرافی جرمی LC طراحی شده است. سرعت صحیح جریان همراه با نوسانات پایین نتایج خارق العاده ای را به دست می دهد. با آشکارساز G1315 DAD می توانید به اطلاعات طیفی از دامنه ی 190 تا 950 نانومتر دست پیدا کنید. طراحی لامپ دوپرتویی و کنترل دمایی آشکارساز دیودی سری 1200، حساسیت را به طور خارق العاده ای بالا می برد.
فتودیود با عناصر 104 ، قابلیت برنامه ریزی برای عرض شکاف (1 ، 2، 4، 8، 16 نانومتر) و قابلیت انتخاب 9 سلول جریان مختلف، باعث بهینه شدن رزولوشن، خطیت و حساسیت می شوند T قابلیت انالایتیکی شما محدود نخواهد شد.
تکرارپذیری ویژه ی اتوسمپلر و عدم وجود کری اور در سری 1200 بی نظیر است. دقت عالی تزریق و کمترین میزان کری اور، قابلیت اطمینان آزمایشات شما را به بهترین نحو بالا می برد. سطح دقت اتوسمپلر برای حجم تزریق با دامنه ی 01/ 0 تا 2000 میکرولیتر، < 5/0 % RSD است. طراحی منحصربه فرد جریان غیر دارسی، همراه با شستشوی خارجی سوزن و وجود حلال های چندگانه ی شستشو، اثر کری اور را حتی برای ترکیبات بسیار جاذب، تقریبا به طور کامل حذف می کند.

متعلقات دستگاه :
1- اتو سمپلر G2258A - Dual Loop
2- دتکتور G1365D - MWD
3- فراکشن کالکتور G1364B - Prep-FC
4- پمپ G1361A - Prep
5- آنالیتی G1364 - FC

شرکت شناساپرتوژن تامین کننده انواع دستگاه HPLC ساخت کمپانی اجیلنت می باشد . جهت دریافت کاتالوگ و اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکمت شناساپرتوژن در تماس باشید .

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها