آگهی ویژه

فروشگاه اینترنتی به بها

طراحی سايت مناسب ميتواند با نمایش زوایای پنهان فعالیت تجاری شما (هرچند کوچک) کسب و کارتان را به مراتب بزرگتر جلوه داده و نظر مثبت مشتری را نسبت به کار شما جلب نموده و در نهايت وی را به خريد از شما ترغيب نمايد، در حالی که يک وب سايت ضعيف و غير حرفه ای می تواند حتی خسارات زيادی را به شما وارد نمايد.
فروشگاه اینترنتی به بها ، با هدف ساده سازی خرید اینترنتی و پیشگامی در روند مشتری مداری اینترنتی ایجاد گردیده است.
شاید بتوان behbaha.com را اولین فروشگاه اینترنتی Responsive در ایران دانست. به این معنی که شما سایت را به راحتی با هر ابزاری از جمله گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و غیره بدون مشکل خواهید دید و به بها خودش را با ابزار شما مطابقت می دهد.

در به بها سعی شده است که سیاست بهترین قیمت دنبال شود که همیشه به معنی پایین ترین قیمت بازار نیست ، بلکه بهترین قیمت برای کالای اورجینال است.
شاید روند ساده و روان خرید در به بها و همینطور صفحه هایی که اطلاعات اصلی را به راحتی و بدون پرداختن به حواشی در اختیار خریدار قرار می دهد ، از برتری های این سایت باشد.

از مهمترین سیاست های به بها ، ارتباط مداوم با مشتریان خود بوده که در این راستا تیمی به عنوان امور مشتریان از همان ابتدای راه اندازی سایت ایجاد شده است. به بها باور دارد که تنها با همکاری و هماهنگی با مشتریان است که می تواند به عنوان یک فروشگاه اینترنتی به روز و کامل به کار خود ادامه دهد.

تنوع کالا نیز یکی دیگر از سیاست های این فروشگاه است. این تنوع شامل انواع کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی آنها ، کالاهای خانگی ، کالاهای شخصی و کالاهای فرهنگی می باشد.
همچنین به بها به این نکته ایمان دارد که "تخفیف" مربوط به کالاهای از دور خارج شده و خارج از فصل نیست و در این ارتباطک برای مشتریان خود روش هایی را برای ارایه تخفیف در ارتباط با کالاهای به روز و قابل استفاده طراحی نموده است.

به بها امیدوار است با دریافت نظرات گرانبهای کاربران خود همواره این سیاست را به بهترین شیوه اجرا نموده و بهبود دهد.

طراحی وب سایت تفریحی
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت شرکت ها
طراحی سایت داینامیک
طراحی سایت آموزشگاه
طراحی وب سایت تبلیغاتی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت مشابه دیجی کالا
طراحی سایت فروشگاه الکترونیک
طراحی سایت خبری

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروشگاه
جدیدترین آگهی‌ها