آگهی ویژه

طراحی حرفه ای انواع لوگو

آرم ، نشانه و لوگو ، هویت سازمانی و بصری کسب و کار و مجموعه شماست . این همان تصویری است که مردم هنگامی که نام شما را می شنوند در ذهن خود می بینند. شما چه بخواهید و چه نخواهید مردم شما را در ذهن خود تصور می کنند.

نشانه ها را عموما می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:
نشانه های تصویری : که عموما این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها به صورت نمادها و تصاویر و اشکال ساده شده طراحی می شوند که این تصاویر می توانند ارتباط مستقیم با نوع فعالیت سازمان ، شرکت یا برند مورد نظر را داشته باشد.
نشانه های نوشتار ی : این نوع از نشانه ها، آرم ها یا لوگوها بر مبنای نوشتار طراحی می شوند و عموما نام سازمان ، شرکت یا برند می باشد که با استفاده از فونت ها و ابزار های نوشتاری طراحی می شوند.
نشانه های ترکیبی و تلفیقی : این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها ترکیب و تلفیقی از نشانه های نوشتاری و نشانه های تصویری است که به خاطر توان بالای برقراری ارتباط با مخاطبین می توان این نوع از نشانه ها را در ردیف پر مخاطب ترین نوع نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها دانست.

طراحی آرم و لوگو : از 5.000.000 تا 12.000.000 ریال
طراحی کاراکتر : 8.000.000 ریال
طراحی کاتالوگ : پشت و روی جلد 4.000.000 ریال
طراحی کاتالوگ : صفحات داخلی هر صفحه 1.000.000 ریال
طراحی فولدر : 2 لت با جیب 4.000.000 ریال

برای مشاوره و آگاهی از تعرفه طراحی با ما تماس بگیرید 22336312 رستگار

قیمت : 500/000 تومان
مشخصات آگهی

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی
جدیدترین آگهی‌ها