آگهی ویژه

فروش ویژه کامپیوتر-تبلت-لپ تاب در فراگستر رایانه

فروشگاه فراگستررایانه اصفهان با سابقه ای بیش از 15 سال فعـالیت در زمینه خرید و فروش کامپیوتر ، قطعات کامپیوتر ( RAM - HDD - MOTHERBOARD - VGA - CPU ) و لوازم جانبی کامپیوتر ( کیبورد - مـوس - اسپیکر - هدفون و .... ) همواره در تلاش جهت تامین نیازهای مشتریان عزیز و محترم خود اعم از اشخاص و یا شرکتهای محترم بوده است .
واکنون با پیشرفت روزافزون و سریع تکنولوژی و دنیای علم دیجیتال فروشگاه فراگستر رایانه اصفهان و مدیریت آن بازهم تامین و رفع نیازهای کامپیوتری و دیجیتال مشتریان عزیز را وظیفه خود دانسته و همواره در این زمینه سعی و کوشش فراوانی را انجام داده است .
بنابراین فروشگاه فراگستر رایانه اصفهان مفتخر است که در زمینه خرید و فروش و توزیع عمده محصولات قبلی در زمینه خرید و فروش و توزیع لوازم دیجیتال جدید مانند : (تبلت - لپ تاب و .... ) همچنان فعال بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان و همکاران محترم خود می باشد.
همچنین این فروشگاه در زمینه توزیع و پخش لوازم جانبی :

1-کامپیوتر ( کیبورد - موس - اسپیکر - انواع هدفون و .... )

2-لپ باب ( کیف - انواع کاور و .... )

3-تبلت ( انواع کیف های اورجینال و FREE SIZE و کیبوردی - انواع محافظ صفحه و انواع کابل ها و ..... )

فعالیت داشته و آماده همکاری و خدمت رسانی به تمامی همکاران و مشتریان عزیز و محترم در کلیه نقاط ایران به صورت عمده و جزیی می باشد.

آدرس :
اصفهان - خیابان طالقانی - بازار بزرگ کامپیوتر طالقانی - طبقه پایین - پلاک 63/1
فراگستررایانه اصفهان

تلفن : 03132357509،تلفکس :03132339456،همراه : 09133137094 09365032325 ، E-Mail : FaraGostarre@Gmail.com
مدیریت:محمد فانی

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروشگاه
جدیدترین آگهی‌ها