آگهی ویژه

فروش شفت گرافیتی، لوله گرافیتی، بوش گرافیتی ، مداد گرافیتی

شفت گرافیتی ، بلوک و قالب گرافیتی:

ساخت قطعات گرافیتی ، شفت گرافیتی ، بوته ریخته گری ، لوله گرافیتی ، بلوک گرافیتی ، بوش گرافیتی ، میله گرافیتی ، استوانه گرافیتی ، صفحه گرافیتی
ساخت ، تعمیر ، بازسازی الکترود گرافیتی کوره قوس
برش صفحات گرافیتی در ابعاد دلخواه ، ماشین کاری شفت استوانه ای
فروش ، لوله گرافیتی ، شفت گرافیتی ، مداد گرافیتی ، الکترود گرافیتی
تولید شفت گرافیتی با چگالی 1.7 و 1.8 به بالا

شفت های گرافیتی به عنوان لایه های پیوندی از الیاف گرافیتی که توسط یک رزین (و نه بر خلاف یک فرم اپوکسی) برگزار می شوند، که به عنوان ماده اتصال دهنده نامیده می شوند، شروع می شوند.

این ورقهای مواد فیبر فلزی و نوار نقاله گرافیتی "pre-preg" نامیده می شود. الیاف گرافیتی که برای ساخت صفحات pre-preg استفاده می شود می توانند در قدرت و سختی (به عنوان "مدول" مواد گرافیت) متفاوت باشند تا بتوانند خلاقیت شان را در طراحی عملکرد شفت ایجاد کنند.

شفت فولادی ساختمانی لوله جوش داده شده به عنوان یک نوار تخت فولادی آغاز می شود که به یک لوله متصل شده و جوش داده شده است. روش جوشکاری کاملا متفاوت از آنچه اکثر مردم برای دیدن استفاده می کنند. از طریق آنچه که به نام جوشکاری با فرکانس بالا نامیده می شود، دو انتهای نوار سیلندر به معنای واقعی کلمه بدون حضور مواد دوم، مواد مختلف مانند بیشتر جوشکاری می شود. یک ماشین مخصوص پس از خارج کردن فلز اضافی از خارج و داخل لوله جوش در یک روش به نام "اسکیبینگ" را حذف می کند. پس از تشکیل، لوله به قطر بیرونی 5/8 اینچ به همان روش هایی که در ساخت شفت فولادی بدون درز مورد استفاده قرار می گیرد، کشش داده می شود، به همین ترتیب نیز به همان شیوه تشکیل می شود.

تولید انواع قطعات گرافیتی از روش قالبیگیری ، پخت ، پرس برای اولین بار در کشور
جهت اطلاع از شرایط و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید .

قیمت: 20,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها