آگهی ویژه

فروش دستگاه ضدعفونی کننده و ماسک در تهران

تهران- در دوران کرونا رعایت اصول بهداشتی جایگاه مهمی در زندگی روزمره ما پیدا کرده است در همین رابطه به معرفی بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست ویژه پاییز و زمستان ۹۹ پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی باشگاه صنایع ایران، در دوران ویروس کرونا که متأسفانه جان بسیاری از هم میهنان را به خطر انداخته است، رعایت اصول بهداشتی و حتی برخی مواردی که تا پیش از این خیلی به آن اهمیت داده نمی‌شد، جایگاه مهمی در زندگی روزمره ما پیدا کرده است.

یکی از این موارد ضد عفونی دائم دست‌ها است که این امر هم بوسیله شستشوی دست با آب و صابون میسر است و هم یکی از راهکارهای توصیه شده استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست است.

پاییز و زمستان فصل همه گیری ویروس‌های با منشأ سرما مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و در حال حاضر کرونا است، به دلیل تغییر نوع رفتار افراد در این فصول که بیشتر در مکان‌های سر بسته تجمع کرده و همچنین کاهش ایمنی بدن در اثر سرما و البته طول عمر بالاتر این ویروس‌ها در فصول سرد ابتلای افراد به این ویروس‌های واگیردار را محتمل‌تر می‌کند، که بهترین راهکار مناسب در خصوص مقابله با ویروس کرونا استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست در کنار استفاده از ماسک می‌باشد.

مناسبت ترین دستگاه ضد عفونی کننده دست جهت خرید:

فروشگاه آی ناین تاکنون هزاران عدد دستگاه ضد عفونی کننده دست به مشتریان عرضه کرده است که با توجه به تنوع و عملکرد خود هریک مشتریان مخصوص به خود را داشته است. اگرچه همانطور که ذکر شد بسته به نوع کاربری می‌توان برای هریک از محصولات مشتریان خاصی را برشمرد اما از دید ما بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست که نیاز ۹۰ درصد مشتریان را برطرف می‌نماید، دستگاه ضد عفونی کننده مدل I۹-۰۶ است. این دستگاه ویژگی‌های منحصر به فردی داراست که در زیر برشمرده شده است:
ویژگی‌های دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل I۹-۰۶:

· مخزن ۵ لیتری: علیرغم اینکه این دستگاه از نظر فضای اشغال شده، جای کمی را نیاز دارد اما مخزن ۵ لیتری آن نسبت به مدل‌های مشابه بیشتر کمک می‌کند. این امر کمک می‌کند که دستگاه نیاز به دفعات کمتری جهت پر کردن دوباره داشته باشد.

· کم مصرف: مصرف ماده ضد عفونی کننده به دلیل نازل بهینه شده دستگاه بسیار کمتر بوده که این نیز به دلیل پاشش تماماً پودری دستگاه است و ماده ضد عفونی کننده پس از ورود به نازل به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و تماماً روی دست را می‌پوشاند بدون آنکه مصرف زیاد دستگاه را در پی داشته باشد.

· سنسور چشمی: سنسور دستگاه از کیفیت و دقت بالا برخوردار است که به محض قرار دادن دست زیر آن اقدام به پاشیدن محلول ضد عفونی کننده روی دست می‌کند.

· کیفیت ساخت خوب در کنار قیمت مناسب: قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل I۹-۰۶ در کنار کیفیت ساخت خوب از قیمت بسیار متناسبی برخوردار است.

· ظاهر زیبا: مهمترین نکته برای خریداران در کنار کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب، ظاهر زیباست. به جرأت می‌توان گفت این دستگاه از نظر ظاهری نسبت به رقبای خود یک سرو گردن بالاتر است.

اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست برای محیط کار یا هر مکان عمومی دیگری هستید مدل I۹-۰۶ محصولی ایده آل جهت این منظور است، البته مدل‌های دیگر نیز توسط مجموعه آی ناین عرضه می‌شود که هریک به منظور خاصی طراحی و تولید شده است. سایر مدل‌ها را می‌توانید در تصویر زیر به همراه قیمت مشاهده کنید همچنین ریز مشخصات هر محصول در سایت آی ناین قرار داده شده و امکان خرید آنلاین محصولات با ارسال فوری در تهران و تحویل در سراسر ایران در کمتر از ۳ روز کاری مقدور است.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دیواری دست مدل I۹-۰۳:

این دستگاه نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است و از عملکرد چشمی برخوردار است. مخزن دستگاه ۱ لیتری بوده که نسبتاً کم حجم است و بیشتر برای اماکن کم تردد باید مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی این دستگاه به دلیل قیمت مناسب و رنگ بندی زیبا (سفید، نقره‌ای و طلایی) طرفداران زیادی دارد.
دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دست مدل I۹-۰۵:

یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت عرضه شده توسط مجموعه آی ناین دستگاه ضد عفونی کننده پدالی مدل I۹-۰۵ است. این محصول نوع ارتقا یافته مدل I۹-۰۱ (از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ضد عفونی کننده پدالی) است. کیفیت ساخت محصول بسیار بالا، درپوش پلاستیکی، نازل مقاوم، رنگ داخلی، اتصالات قوی و … از ویژگی‌های این دستگاه است، محلول پاش یا دیسپنسر دست مدل I۹-۰۵ در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید تولید و عرضه شده است.

خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست از آی ناین:


سایت آی ناین با سال‌ها تجربه موفق فروش محصولات متنوع و تخصصی مجموعه‌ای امن و قابل اعتماد برای مشتریان می‌باشد. این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و بیش از ۶ سال تجربه در خصوص فروش محصولات از بستر اینترنت را داراست. شما نیز می‌توانید به سادگی از طریق دیدگاه‌های درج شده در سایت توسط خریداران راجع به نظر آنها در خصوص نحوه ارسال و کیفیت محصول کسب اطلاع نمائید.

در دوره ویروس کرونا، آی ناین خدمت رسانی هرچه بیشتر و کمک به پیشگیری از ابتلاء به این ویروس را وظیفه خود دانسته است و به همین منظور این سایت از اولین مراجعی بود که اقدام به عرضه اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده نموده و به سراسر ایران ارسال داشته است.

لازم به ذکر است جهت خرید این محصول هم می‌توانید به شکل اینترنتی اقدام نموده و هم به شکل تلفنی خرید خود را انجام داده و البته همواره امکان خرید حضوری از دفتر شرکت وجود دارد. (توصیه می‌شود با خرید غیر حضوری، هرچه بیشتر از ابتلاء به ویروس کرونا پیشگیری کنید)

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها