آگهی ویژه

سرامیک آلسینت ترموکوپل

سرامیک آلسینت ترموکوپل
Ker 710 (Alsint)
از بهترین غلاف های سرامیکی ترموکوپل برای دماهای تا 1800 درجه نمونه تیوب های آلسینت با ترکیبات آلومینای بالا (Al2O3 content approx. 99.7%) می باشد که در کورهای دما بالا برای ترموکوپل های نوع R مورد استفاده قرار میگیرد .پایداری بالا در مقابل دما همچنین شوک پذیری دمائی بالا از ویژگی های اصلی این ترموکوپل . در دماهای بالای مخصوصا بالای 1500 درجه گازهای خورنده ای محتوی اسید هیدروفلوریک و بخارهای قلیائی متصاعد میشوند که غلاف های سرامیکی ترموکوپل نوع ALSINIT مقاومت خوبی در مقابل خوردگی و اکسیداسیون ناشی از این مواد از خود نشان میدهند . این سرامیک ها کمتر از نمونه PITOGRAS متخلل بوده و به رنگ کرمی میباشند.
سرامیک های مرغوب ALSINIT از نوع آلمانی به صورت ته بسته با ابعاد استاندارد و همچنین ایزولاتورهای سرامیکی چهار سوراخه موجود میباشند. در زیر به برخی از ابعاد استاندارد این غلافهای سرامیکی ترموکوپل اشاره گردیده است .عدد اول قطر خارجی و عدد دوم قطر داخلی و عدد سوم طول سرامیک ترموکوپل به میلیمتر می باشد .

خرید سرامیک السینت ترموکوپل
ساخت سرامیک السینت ترموکوپل
فروش سرامیک السینت ترموکوپل
خرید ترموکوپل تیپ R
ساخت ترموکوپل تیپ R
فروش ترموکوپل تیپ R
ویژگی های ترموکوپل تیپ R

فروش و طراحی سرامیک السینت ترموکوپل

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها