آگهی ویژه

خرید تبلت مارشال از نمایندگی مرکزی

فروشگاه روزنه نمایندگی و مرکز فروش و پخش انواع تبلت های مارشال در بازار جمهوری و با امکان خرید حضوری در محل فروشگاه می باشد. تمامی مدل های تبلت مارشال با بهترین قیمت و دارای یکسال گارانتی رسمی شرکت مارشال با لوازم اصلی در فروشگاه روزنه عرضه می شود.

حتما قیمت های ما را با سایر فروشندگان مقایسه فرمایید. خوشحال می شویم مشتری ما باشید.

تبلت Marshal ME-721 یکی از جدیدترین تلاش‌های این شرکت برای به دست گرفتن بازار است. مارشال این محصول را با قیمتی بسیار رقابتی عرضه کرده تا بتواند در همان ابتدا، گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. این تبلت همه کاره و فوق‌العاده ارزان قیمت به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 × 1024 مجهز می‌باشد. همچنین یک پردازنده 1.3 گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم نیز، وظیفه انجام پردازش‌های این تبلت را بر عهده دارند. مارشال بر روی تبلت خود از دو دوربین استفاده نموده است که یک دوربین 2 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در قسمت جلویی تعبیه شده‌اند. در ضمن، سیستم عامل موجود بر روی ME-721 نسخه 4.2 از سیستم عامل اندروید می‌باشد. وجود GPS، شیار سیمکارت و امکان مکالمه، از مهم‌ترین مشخصه های این تبلت 7 اینچی هستند. در ادامه با نقد و بررسی این تبلت ارزان قیمت همراه باشید.

مشخصات فیزیکی:ابعاد: 8.8 × 108 × 189 میلی متر - وزن: 301 گرم
پردازنده:- Dual-Core CPU
حافظه:مقدار رم: 512 مگابایت از نوع DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت - پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD
صفحه نمایش:از نوع LED-backlit IPS LCD با اندازه‌ی 7 اینچ و دقت تصویر 600 × 1024 پیکسل - تراکم پیکسلی: 169 پیکسل بر اینچ
ارتباطات:به همراه قابلیت مکالمه پشتیبانی از شبکه 2G ، 3G - مجهز به GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث
دوربین:دارای دوربین با کیفیت 2.0 مگاپیکسل به همراه وب کم
سایر مشخصات:سیستم عامل: Android - نسخه‌ی 4.2 Jelly Bean

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، گوشی موبایل
جدیدترین آگهی‌ها