آگهی ویژه

عرضه سنگ امپرادور اسپانیا توسط سنگبری گلدستون

سنگ امپرادور اسپانیا یکی از دهها نوع سنگ خارجی کم نظیر و شکیلی است که توسط سنگبری گلدستون وارد کشور میشود . اگر برای طراحی داخلی ساختمان خود در جستجوی یکی از باکیفیت ترین و کم نظیرترین سنگهای خارجی نظیر سنگ امپرادور اسپانیا میباشید کافیست با سنگبری مدرن و معتبر گلدستون تماس بگیرید . این سنگبری جهت سهولت کار مشتریان خود و افزایش رضایتمندی آنان کلیه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه میدهد .
معدن سنگ امپرادور اسپانیا در کشور اسپانیا واقع میباشد که بصورت اسلب یعنی با عرضهای بسیار بالا وارد کشور شده و توسط دستگاههای دقیق و مدرنی که در سنگبری گلدستون موجود میباشد به سایزهای دلخواه برش خورده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد .
قیمت بسیار بالای سنگ امپرادور اسپانیا به دقت بسیار بالا جهت دور ریز هر چه کمتر نیاز دارد . این سنگ به دلیل قیمت های پایین تر فرآوری از طریق کشور چین فرآوری و وارد ایران میشود .
برای سفارش سنگ امپرادور اسپانیا کافیست با شماره های سنگبری گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها