آگهی ویژه

مصرف عمده ورمیکولیت در کشاورزی Vermiculite

فروش ورمیکولیت (Vermiculite)
ورمیکولیت نام معدنی سیلیکات آهن، آلومینیوم، منیزیم متورق، هیدراته می‌باشد. ورمیکولایت ظاهری آکاردیونی شکل و رنگ متغییر از قهوه‌ای تا طلایی، نسبت به ترکیبات آن دارد.
بیش از هشتاد سال است که ورمیکولایت در صنایع گوناگون (کشاورزی، باغبانی، ساختمانی، صنعت) استفاده می‌گردد.
مصارف ورمیکولایت در کشاورزی:
سال‌هاست که ورمیکولایت بعنوان شبه خاک در داخل آپارتمانها و یا سیستم‌های هیدروپونیک در پرورش گل و گیاه در مواردی که محدودیت استفاده از خاک معمولی را دارند استفاده می‌شود و مواد غذایی مورد نیاز گیاهان بصورت مایع به ورمیکولایت و نهایتاً ریشه‌ها رسانده می‌شود. این ماده در کشاورزی کاربرد گسترده دارد نظیر: زمین‌های چمن، باغ‌ها، مواردی که رشد سریع گیاه از اولیت برخوردار باشد (ورمیکولایت به صورت صددرصد استفاده می‌شود). ورمیکولایت همچنین در شرایط ویژه کم آبی، حفظ خاک از جریان بادای گرم و جلوگیری از یخبندان و صدمه به ریشه‌ها کاربرد دارد. ورمیکولایت با ایجاد فضای مناسب در خاک و سبک کردن آن هوادهی به ریشه را بشدت بهبود می‌بخشد و این در حالی است که رطوبت و مواد غذایی را به آسانی در اختیار قلمه‌ها و ریشه‌های جوان قرار می‌دهد.
ورمیکولایت ماده‌ای است دایمی و غیر مضر برای خاک که دارای تمیزی صددرصد است. ورمیکولایت ماده‌ای است بدون بو، غیر سمی و استریل که باعث فساد خاک و ضایع شدن آن نمی‌گردد و بدلیل خنثی بودن ماهیت خاک را تغییر نمی‌دهد.
نحوه استفاده ورمیکولایت: قلمه زدن، اصلاح یا تقویت خاک، رویش دانه، گیاهان خانگی نشاء زدن، حفاظت در مقابل عوامل طبیعی، انبار کردن پیازها و محصولات ریشه‌ای، چمن‌های سالم‌تر و سبزتر، گل آرایی منازل رضایتمندی مشتریان، بزرگ‌ترین سرمایه و افتخار ماست و به آن خواهیم بالید.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها