آگهی ویژه

فروش شارژ ارزان تر از قیمت مصوب

براي خريد شارژ سيم کارتهاي اعتباري راههاي بيشماري وجود دارد,از معازه ها و دکه هاي مطبوعاتي گرفته تا دستگاههاي خودپرداز (ATM) وهرکدام آنها را به يه قيمت خاص ميفروشند که هميشه از قيمت ميزان شارژ موجود در کارت بيشتر است.حال فروشگاهي را به شما معرفي ميکنم که انواع شارژ سيمکارت اعتباري را با قيمت پايين تر از قيمت اصل کارت شارژ ارائه ميدهد و شما ميتوانيد براحتي سيمکارت خود را شارژنماييد, همچنين امکان شارژ مستقيم هم در اين فروشگاه وجود دارد و از همه مهمتر اينکه شما با خريد شارژ از اين فروشگاه در قرعه کشي که هر 8 ساعت برگزار ميشود شرکت داده ميشويد و ميتوانيد برنده جوائز اين سايت شويد.
در صورت وجود مشکل در هنگام خريد شارژ با شماره پشتيباني که در انتهاي سايت درج شده ميتوانيد تماس بگيريد.
اين سايت داراي نماد اعتماد الکترونيک مي باشد و از درگاه پرداخت ايمن برخوردارست و تمام اطلاعات شما نزد سايت محفوظ است و در هيچ کجا نمايش داده نميشود.

نکته: حال انتخاب براي خريد شارژ با شماست ولي همين ارزان تر بودن کارت شارژ در تعدادهاي بالا مبلغ بسيار زيادي ميشود که ميتوانيد با خريد از فروشگاه شارژ ما آن مبلغ را صرفه جويي نماييد،خودتان بنابر مصرف خود ميتوانيد محاسبه کنيد که با خريد ارزان تر چقدر ميتوانيد در سال صرفه جويي نماييد.

با کليک بر روي لينک زير به فروشگاه انتقال داده ميشويد
از خريد شما صميمانه سپاسگزاريم

http://arzansharje.tk

اگر سوال و يا مشکلي داشتيد از طريق ايميل بيان نماييد در سريع ترين زمان پاسخ شما داده خواهد شد.

-فروشگاه اینترنتی-عمده کارت-شارژ ایرانسل-کارت شارژ-کارت شارژ-کارت شارژ-شارژ همراه-عمده کارت-عمده کارت-چاپ کارت-چاپ کارت-کارت اینترنت

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، سیم کارت
جدیدترین آگهی‌ها