آگهی ویژه

کار دستی و کار عملی جهت درس فیزیک و علوم

تمام تجهیزات و وسایل لازم برای ساخت یک کار دستی و کار عملی جذاب را در اختیار شما قرار می دهیم. تا شما با استفاده از سی دی و جزوه آموزشی ، این کار عملی جالب را خودتان با دستهای خودتان ساخته ضمن یادگیری بسیاری از قوانین فیزیک و علوم به صورت ملموس ، با تحویل به معلم و دبیرتان از نمره کلاسی خوبی نیز برخوردا شوید.
آشنایی با الکتریسیته و مغناطیس ، تبدیل جریان الکتریکی به مغناطیسی ، آشنایی با انواع تبدیل های انرژی ، آشنایی با مدار های متوالی و موازی ، روش کار زنگ اخبار ، روش کار مورس ، تبدیل به رمز کردن پیام ها و.....
*قابل استفاده برای کلیه مقاطع تحصیلی دبیرستان ، راهنمایی ، ابتدایی
*همه وسایل لازم جهت ساخت کار دستی در یک بسته گرداوری شده است. و شما برای ساخت کار دستی به هیج وسیله و یا ماده ای نیاز نخواهید داشت. زمان ساخت وسیله در حدود یک تا سه ساعت می باشد.
* با درست کردن و استفاده از این کار دستی ساده به راحتی با بسیاری از قوانین فیزیک به صورت ملموس آشنا خواهید شد و این قوانین رو به صورت مفهومی فرا خواهید گرفت.
* درست کردن این کار دستی بسیار جذاب و راحت می باشد. به طوری که کلیه دانش آموزان تمام مقاطع دبیرستان ، راهنمایی و ابتدایی می توانند استفاده بکنند ( البته دانش آموزهای عزیز ابتدایی با کمک یک بزرگتر درست می کنند ولی خودشون به تنهایی استفاده می کنند و لذت می برند!)
* تمام مراحل ساخت کار دستی + آموزش نکات علمی و فیزیکی و درسی ، به تفکیک مقاطع تحصیلی در دو سی دی آموزشی که در همه دستگاه های وی سی دی خانگی و کامپیوتر قابل اجرا می باشد گرد آموری شده است. همچنین مراحل ساخت در یک جزوه آموزشی موجود در بسته گردآوری شده است.
* با کمترین هزینه مطالب بسیار مهمی از فیزیک را فرا بگیرید. این کار دستی می تواند به عنوان یک کار عملی جهت ارایه برای درس علوم یا فیزیک استفاده شود. نمره کلاسی فیزیک یا علوم تان را با این کار عملی تظمین کنید!!!!
* یادآوری می کنیم که کلیه وسایل و مواد لازم جهت درست کردن این کار دستی در داخل بسته موجود می باشد. و شما فقط مطالعه کرده و کاردستی را درست خواهید کرد .و از فیزیک لذت خواهید برد.
*کلیه مراحل ساخت و توضیحات علمی و فیزیکی این کار دستی با بیانی ساده و روان با نظارت آقای عسگری کارشناس ارشد فیزیک اتمی دانشگاه امیر کبیر انجام گرفته است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر مراجعه فرمایید:
http://azmayesh818.blogfa.com
** قیمت این بسته که شامل وسایل و مواد لازم برای ساخت کاردستی + دو حلقه سی دی آموزشی مراحل ساخت و توضیحات علمی و درسی به تفکیک پایه آموزشی + جزوه آموزش مراحل ساخت + هزینه پستی است 40 هزار تومان می باشد.
** برای تهیه این بسته با شماره زیر تماس بگیرید. بسته بین 24 ساعت تا 72 ساعت بسته به موقعیت مکانی شما در کل کشور ارسال خواهد شد.
818 35 35 35 09

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، سایر
جدیدترین آگهی‌ها