آگهی ویژه

آموزش هیپنوتیزم و یوگا و مدیتیشن

آموزش هیپنوتیزم و یوگا)توسط بنیان گذار هیپنوتیزم در ایران(

احتیاج به خود هیپنوتیزم همانند احتیاج به برق و روشنایی است
همه مردم دنیا به خود هیپنوتیزم به اندازه برق وروشنایی احتیاج دارند. تا اختراعی نشده تا اختراعی ظاهر نگشته و عملا مردم آن اختراع را بکار نبرده اند نمیدانند که به آن احتیاج دارندخود هیپنوتیزم کلید مغز و احساسات اراده و افکار است. خود هیپنوتیزم آرامش وراحتی خونسردی ونشاط به شما میدهد. خود هیپنوتیزم هر فردی را قادر میسازد در مقابل همه مشکلات مادی معنوی عشقی و اجتماعی زندگی در کمال خونسردی ونشاط مبارزه کند و پیروز شود یا خونسردو بی تفاوت رها کند تا خودش حل شود.
احتیاجی که هر خانواده به هیپنوتیزم دارد.
اگر در خانه ای برق قطع شود کمبود برق احتیاج به برق کاملا معلوم است وحتی قطع برق اعضا خانواده راعصبی وناراحت ونگران میکند زیرا اطاقها تاریک میشود یخچال وکولر یا ا پنکه از کار می افتد و ناراحتی های دیگری پدید می آید.
حالا من میگویم هر خانواده ای باندازه برق به هیپنوتیزم هم احتیاج دارد.چرا؟به چه دلیل ؟
هیپنوتیزم بهترین کپسول رفع اختلافات خانوادگی است نه تنها از بالا رفتن آمار طلاق که جلوگیری می کند بلکه ناراحتی واختلافات عصبی زنها و شوهر ها را از بین میبرد و قدرت گذشت و سازش آنها را زیاد میکند که بتواند با یکدیگر در صفا و صمیمیت بسر برند.

هیپنوتیزم کپسولی است بنام کپسول مهندسی,کپسول دکتری,کپسول نقاشی,کپسول هنر,و بالاخره کپسول ایجاد عشق به هر نوع کار دلخواه و کپسول ایجاد عشق به هر نوع کار دلخواه و کپسول ایجاد نفرت و خودداری از هر نوع کار ناشایست و نادرست.
مثلا شما میخواهید پسرتان مهندس شود,یا دخترتان پزشک شود,ولی هیچکدام نمیتوانند,یا علاقه ندارند.بوسیله هیپنوتیزم این کار عملی است,هیپنوتیزم شبیه کپسول است که البته با شرایطی به او میخورانیم و در نتیجه خود به خود سدهای مغزی شکسته میشود و نیروهای گره خورده و در زنجیر شده عصبی و درونی رها می شود. و شروع به کار و فعالیت در را صحیح و درست مینمایند.
هیپنوتیزم داروی درد اکثر اختلافات خانوادگی است.
خودهیپنوتیزم چارهمه این دردهاست.
خودهیپنوتیزم کلید مغز ,عواطف و احساسات شما است.
همانطور که شما احتیاج به غذا و هوا دارید,همانطور که شما احتیاج به پا دارید که راه بروید,همانطور هم احتیاج به خودهیپنوتیزم دارید.
خودهیپنوتیزم شما را به سکون و آرامش میرساند:شما را به دنیای آرامش و راحتی اعضا و اعصاب میرساند.
به کمک هیپنوتیزم شما میتوانید,ظلمها و بیعدالتیها,حق کشیها,قانون شکنی های زائیده اجتماع سرمایه داری را اگر نمی توانید از بین ببربید لااقل تحمل کنید.
خود هیپنوتیزم رفیق فداکار و پزشک دلسوز کوژ پشتان ناقص الخلقه ها زشت رویان است,که می تواند به آنها آنچنان تحمل و توانایی بدهد,و آنچنان نیرو و ااستعدادی بخشید که ترقی و تعالی مادی و معنوی یا هنری خود را جانشین جور و ستم معشوقشان نمایید.
خودهیپنوتیزم اگر استمرار یابد,آنچنان تفکر و تعقل و استعدادهای درونی را پرورش میدهد و بزرگ میکند,که انسان معمولی را تبدیل به نابغه ای بزرگ جهانی خواهد شد,بعنوان مثال اگر فردی قبل از شروع خودهیپنوتیزم,استعدادهایش به اندازه مورچه باشد,پس از ماه هاتکرار خودهیپنوتیزم تبدیل به شیری مقتدر و توانا میشود.
خود هیپنتیزم در موفقیتهای زندگی روزانه و در بسیاری از موارد میتواند موثر باشد . در زیر تعدادی از فواید خودهیپنوتیزم ذکر میشود:
1-خودبینی ونشاط در زندگی
2-ازدیاد مقاومت جسمی و فکری
3-معالج بیخوابی
4-بیدارشدن از خواب در هر موقع دلخواه
5-تقویت حافظه
6-تقویت تمرکزفکر
7-تیز بینی و تیز شنوایی
8-سرعت در یادگیری
9-موفقیت در امتحانات ویادآوری خاطرات بسیار دور
10-دندان پزشکی
11-ترس از سن صحنه نمایش سخنرانی رادیو تلویزیون
12-بیدارکردن استعدادهای خفته
13-زایمان بی درد بوسیله خودهیپنوز14-معالجه لکنت زبان
15- کمرویی,ترسویی واعتماد به نفس
16-ترک بسیاری از عادات نظیر سیگار کشیدن
17-انحرافات
18-وحی والهام
19-خود هیپنوتیزم در تمام ورزشها,خودهیپنوتیزم برای موفقییت در ورزشها و رسیدن بمقام قهرمانی نقش اعجاز انگیزی دارد.
20-خود هیپنوتیزم در جراحی
21-محرکات ذهنی و وسواس
22-درمان چاقی و لاغری بوسیله خودهیپنوتیزم
23-هیپنوتیزم در پزشکی
24-بیماری پرخوری با هیپنوتیزم
25-ثروتمند شدن از طریق خودهیپنوتیزم
خود هیپنوتیزم قادر است بمرور همه اینقبیل اختلالات و عوامل منفی فکری و ذهنی را از بین ببرد و ناخودآگاه وی آنچنان او را راهنمایی کند که بدون اشتباه و لغزش بسوی ثروتمند شدن پیش برود.
در حال خودهیپنوتیزم بایستی به شعور ناخود آگاه تلقین کرد و از شعور ناخود آگاه خواست که شخص را ثروتمند کند.پس از گذشت مدت زمانی ,شعور ناخود آگاه آنچنان نقشه ها و طرحهای ابتکاری و خلاقه ای برای ثروتمند شدنارائه خواهد کرد که شخص متعجب خواهد شد و در ضمن با راهنمایی های صحیح از اشتباح و لغزش جلوگیری خواهد کرد.

مجموعه کامل خود آموز خود هیپنوتیزم که شامل 7 ساعت آموزش صوتی به صورت کامل و جامع شامل 6 جلسه میباشد.به همراه جزوه کامل که شما در 5 جلسه ,خود هیپنوتیزم و چهار عمل اصلی یوگا را به صورت کامل آموزش میبینید و درس ششم شما همراه استاد چهار عمل یوگا را کار میکنید و بعد از یوگا استاد شما را عملا هیپنوتیزم میکند.
به همراه این مجموعه چهارجلد کتاب الکترونیکی آموزش خودهیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم به شما داده خواهد شد.که این چهار جلد گرانبها ترین کتابهای خودهیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم میباشند.
مجموعه های دیگری که در این پکیج قرار دارند
1-مستند هیپنوتیزم درمانی (در این مستند مشاهده میکنید که چگونه اساتید و دکتر ها بیمارانشان را با هیپنوتیزم درمان میکنند)این مستند در یک دی وی دی قرار دارد
2- مستند نیروی جاذبه (در این مستند مشاهده میکنید که تلقین و تصویر سازی و هیپنوتیزم چقدر در زندگی اهمیت دارند و یاد خواهید گرفت که چگونه از این علم برای موفقییت در زندگیتان استفاده کنید) این مستند در یک دی وی دی قرار دارد
3- بیش از 150 کتاب و مقاله در زمینه علوم قریبه,هیپنوتیزم ,موفقییت,انرژی درمانی,دعانویسی و...
4-بیش از 100 موزیک بیکلام مدیتیشن و آرام بخش
5- بیش از 100 تصویر بسیاز زیبا وروحیه انگیز برای صفحه دسکتاب و قابل پرینت برای اتاقتان
این مجموعه خود آموز کامل خودهیپنوتیزم در 3 دی وی دی به قیمت 18000 برای شما عزیزان عرضه میشود.
در کشور های خارج هم چنین مجموعه ای وجود دارد,البته به زبانهای انگلیسی,فرانسه,آلمانی و غیره که تهیه آنها برای شما یا غیر ممکن است.یا بسیار گران و یا به علت تسلط نداشتن بزبان خارجی غیر قابل استفاده است.مجموعه خود آموز خودهیپنوتیزم علم نوپا و بسیار ارزنده خودهیپنوتیزم را آموزش میدهد و راز بزرگی را افشا میکند.
در کشورهای خارجه قیمت این پکیج که بدون کتاب و مستند است به مبلغ بالای 700 تا 900 دلار فروخته میشود. وشما میتوانید این مجموعه ارزشمند را که علاوه بر خود آموز خدهیپنوتیزم و یوگا قرار دارد فلیم های مستند آموزشی و هدایای دیگر هم عرضه میشود
برای خرید این مجموعه ابتدا محصول را دریافت سپس هزینه آن را پرداخت نمایید



برای توضیحات بیشتر یا مشاوره با شماره های
بخش پشتیبانی و مشاوره 09357443968
بخش فنی 09357443968 اقای کشیری

تماس حاصل فرمایید


هیپنوتیزم,آموزش یوگا,یوگا,دگر هیپنوتیزم,خود هیپنوتیزم,آموزش خودهیپنوتیزم, پرواز روح,ریکی,متافیزیک,ماورا,تله پاتی,انرژی درمانی,چاکرا,مدیتیشن,مراقبه,احضار روح,تمرکز,اشو,بروناوشو,ذهن,آموزش ماساژ, پرواز روح,تله پاتی, کابوک,کتابهای کابوک,استاد کابوک ,صدای کابوک,شعبان طاووسی,هدف,موفق,پیروزی ,موفقییت ,انسان موفق,هدف,افراد موفق,موفقیت ,موفقیت,رازآنتونی, سعادت, مراقبه,نفوذ,اینده,آرامش,خوشبختی, اراده,خوشبختی بزرگان,فکرآینده,امید,تفکرمثبت,تلاش

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، ورزش
جدیدترین آگهی‌ها