آگهی ویژه

سيستم حضور و غياب دانش آموزان

نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزان و پرسنل

در سالهاي اخير بحث هوشمندسازي مدارس ، به امري برجسته و مورد توجه مديران و نيز والدين دانش آموزان تبديل گشته است. يکي ازمعضلات اصلي معاونين مدارس هم کنترل تردد دانش آموزان و نظارت جهت حضور و غياب آنها مي باشد. مسلماً اين امر زمانبر بوده که درگيري زيادي را براي معاونين مدارس به همراه دارد. از طرفي استرس و دغدغه اولياء نگران دانش آموزان نيز فشاري بر مدارس مي باشد. از اين رو مي توان بخش بسيار چشمگيري از اين مشکل نظارت بر حضور و غياب دانش آموزان را با تکيه بر دانش روز و تکنولوژي حل نمود.
گروه طلاي نرم نرم افزاري تحت عنوان نرم افزار مديريت هوشمند مدارس توانا را ارائه مي نمايد که يکي از زيرسيستم هاي آن نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزان مي باشد که امر حضور و غياب در مدارس را به صورت کاملاً اتوماتيک و به صورت اطلاع رساني دوطرفه (مدرسه و والدين) انجام ميدهد.
براي انجام اين امر به هر يک از دانش آموزان کارت هوشمندي اختصاص داده مي شود که با نگه داشتن در مقابل دستگاه (در زير يک ثانيه) هم اطلاعات ورود يا خروج و يا تاخير وي در سيستم نرم افزاري جهت تهيه گزارشات بعدي، اتوماتيک ثبت مي گردد و هم در همان لحظه، SMS ورود ، خروج يا تاخير دانش آموزان به موبايل والدين ارسال خواهد شد.
سيستم حضور و غياب هوشمند توانا اولين و تنها نرم افزار کنترل تردد دانش آموزي در کشور مي باشد که در آن با نگه داشتن کارت در مقابل دستگاه SMS ورود ، خروج و يا تاخير وي در زير يک ثانيه و در همان لحظه کارت زني به موبايل والدين ارسال مي گردد.
همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد که در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن کارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد.
تفاوت دستگاه حضور و غياب به کار رفته در سيستم حضور و غياب مدارس توانا با ديگر نرم افزارهاي موجود در بازار در کاملاً اتوماتيک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه اي آن مي باشد. چرا که در ساير نرم افزارهاي حضور و غياب ،ارسال SMS ورود ، خروج و يا تاخير به صورت دستي توسط معاونين و يا معلمان کلاس ها انجام مي گيرد. يعني پس از عمل کارتزني دانش آموزان ،معلم با زدن تيک حضور و غياب دانش آموزان آن را دستي به موبايل اولياء ارسال مي کند که اين امر نقصي در ساير نرم افزاها مي باشد.
نکته و ويژگي جالب نرم افزار حضور و غياب توانا در اين است که هر گاه دانش آموزان کارت هوشمند خود را نگه داشته و حضور و غياب وي در سيستم ثبت گردد ،همان لحظه معلمان نيز در سر کلاس ها (در صورت وجود کامپيوتر در کلاس) قادر به ديدن ليست حضور و غياب
آنها مي باشند يعني ديگر نيازي به حضور و غياب مجدد معلم در سر کلاس نيست . به عبارتي همه تيک هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيک در دفتر نمره کلاسي الکترونيکي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتکارات گروه طلاي نرم مي باشد.
کاملاً اتوماتيک بودن کاملاً هوشمند بودن حضور و غياب به معناي واقعي در نرم
افزار توانا
همچنين از ويژگي هاي منحصر بفرد نرم افزار حضور و غياب توانا پاسخ ده بودن دستگاه حتي در وجه انبوه هزار نفر به بالاست. از مشکلات عمده ساير نرم افزارها هنگ دستگاه به دليل کارتزني در وجه انبوه مي باشد. گروه طلاي نرم اين مشکل را در سيستم خود با بهره برداري از موتور ارسال SMS قدرتمند حل نموده است تا در وجه انبوه کارتزني سيستم به راحتي براي هر يک از دانش آموزان زير يک ثانيه و بدون تاخير در همان لحظه SMS هاي حضور و غياب را ارسال نمايد.
به گفته مديران مدارس هوشمندي که از نرم افزار مديريت مدارس توانا استفاده مي نمايند نرم افزار حضو ر و غياب توانا اولين و تنها سيستم حضور و غيابي است که بدون هيچگونه باگ نرم افزاري ، خطا ، کندي و يا هر هرگونه هنگ دستگاهي به صورت کاملا اتوماتيک، حضور و غياب دانش آموزان و پرسنل را به بهترين نحو ممکن اداره مي نمايد.
همچنين در صورتي که هر يک از دانش آموزان و يا پرسنل کارت هوشمند خود را تا ساعت مقرر نزده باشند سيستم به صورت اتوماتيک و هوشمند، SMS غيبت وي را به موبايل مربوطه ارسال خواهد نمود.
همچنين کاربرد ديگر کارت هوشمند ،ارسال اتوماتيک SMS ورود و خروج دانش آموزان در زمانهايي مانند رفتن به نمايشگاه ها ، اردوها ، کلاس هاي تقويتي و هرگونه رويداد ديگري مي باشد تا والدين SMS ورود و خروج دانش آموزان را به صورت اتوماتيک در آن زمانها نيز دريافت نمايند.
يک نرم افزارهوشمندسازي کنترل تردد به معناي واقعي!
همچنين اين نرم افزار در مدارس چندشيفتي (دوشيفتي) نيز قابل استفاده مي باشد.
پکيج نرم افزار مديريت مدارس توانا داراي پنج زيرسيستم اصلي جهت مديريت کاملاً هوشمند مي باشد:
نرم افزار حضور و غياب دانش آموزان و پرسنل
نرم افزار ارسال SMS هوشمند و کاملاً اتوماتيک
نرم افزار تهيه و طراحي کارنامه هاي توصيفي و دبيرستان
نرم افزار مديريت امور اداري مدرسه
وب سايت / پرتال هوشمند مدرسه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها