آگهی ویژه

هنرکده رویال سازنده شیشه های تزئینی تیفانی

هنرکده رویال ساخت شیشه های تزیینی و دکوراتیو تیفانی یا Stained Glass ( شیشه های منقوش ) را با مجوز از سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی در طرحهای متنوع و با استفاده از بیش از 150 نوع شیشه رنگی و شیشه طرح دار بر اساس ابعاد و اندازه های کار شما بر عهده دارد.

موارد استفاده این شیشه های تزئینی تیفانی در درب ورودی منزل ، درب ورودی ساختمان ، درب لابی ، درب کابینت آشپزخانه ، پارتیشن شیشه ای ، گنبد شیشه ای ،سقف کاذب شیشه ای ، نورگیر شیشه ای و... می باشد.

این هنر Stained Glass ( استیند گلس ) نام دارد که در ایران سازمان صنایع دستی آن را معرق شیشه نام گذاری کرده است. منشاء این هنر در تاریخ گمشده ولی با توجه به بقایای یافت شده در کلیساهای آلمان و فرانسه (با موضوع تصویر حضرت مسیح و کتاب مقدس) و طراحی های دکوراتیو در انگلیس قدمت آن به قرن دهم میلادی تخمین زده شده است.

وجه تمایز هنر کده رویال برای دست یافتن به بالاترین کیفیت در این است که برای نخستین باردر ایران ازفلزهای کانادایی که مقاومت و خلوص بالایی دارند و به مرور زمان اکسید نمی شوند ، استفاده می کند که این فلزها می تواند با توجه به نیاز کارفرما به صورت مشکی یا طلایی باشد.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها