آگهی ویژه

امن آفرین زیگورات نماينده رسمي ACTI

شرکت امن آفرین زیگورات نماينده رسمي محصولات ‏ACTI‏ با بیش از ‏‎20‎‏ سال تجربه در ‏صنعت دوربین های مدار بسته تحت شبکه و دارا بودن کادر متبحر فنی وفروش به همراه قیمتی مناسب و ‏گارانتی‎ ‎‏ معتبر در خدمت شما می باشد‎.‎
• نماینده انحصاری دوربین های تحت شبکه ACTI
محصولات این کمپانی دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
ارائه گارانتی های تعویض و پشتیبانی طولانی مدت از سوی این مجموعه بر روی محصولات آرامش خرید را برای شما به ارمغان ‏می آورد.
ما امیدواریم با ارائه بهترین محصولات و خدمات اعتماد شما را جلب نماییم.
شرکت اکتی (ACTI) در سال 2003 کار خود را با تولید تجهیزات مداربسته تحت شبکه آغاز کرد و تلا ش کرده محصولات متنوعی را در این خصوص عرضه کند. هدف اصلی این شرکت انتقال تکنولوژی بالا در ساخت این محصولات و تولید تجهیزات به روز امنیتی حفاظتی است.
این شرکت مرحله به مرحله رنج تولیدات خود را بالا برد تا بتواند در بازارهای متفاوت این زمینه به رقابت با تولید کنندگان بزرگ بپردازد و رفته رفته به یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته تحت شبکه دنیا تبدیل شد.
کمپانیACTi محصولات خود را در سری های D ، E ، B ، I و K و در رزولیشن های 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 8 و 10 مگاپیکسل به بازار ارائه کرده است. از مهمترین ویژگیهای دوربین های ACTi می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- دارای رزولوشین تصویر از 1 تا 12 مگاپیکسل
- تنوع محصولات با کیفیت و مشخصات فنی منحصر بفرد
- مجهز به فرمت فشرده سازی پیشرفته [URL] High Profile
- سیستم کاهش نویز تصویر (2D+3D DNR )
- سیستم ایجاد توازن در نور شدید (WDR ) تا 125db
- مجهز به سیستم برطرف کننده گرد و غبار و مه
- مجهز به لنز با قابلیت زوم اپتیکال تا 22 برابر بر روی دوربین های باکس ثابت
دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت(اکتی) در کشور تایوان واقع شده است. محصولات این شرکت از نظر کیفیت در سطحی بالاتر از متوسط قرار دارند. این شرکت یکی از 50 شرکت بزرگ تولید کننده دوربین مداربسته در جهان است.

از کلیه همکارانی که تمایل به دریافت محصولات فوق را ‎دارند نقاضا میشود با بازدید از سایت این شرکت به آدرس‎ ما مراجعه و درخواست خود را به ‏این شرکت ارسال نمایند یا اینکه با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایند‎

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها