آگهی ویژه

واردات سنگ مرمریت لته توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت لته با زمینه رنگی بسیار روشن مایل به سفید توسط سنگبری مدرن و معتبر گلدستون بصورت اسلب های فرآوری شده از ترکیه وارد کشور شده و کفپوش مناسبی برای لابی هتل ها و مجتمع های مسکونی لوکس ، محیط های اداری و تجاری و... میباشد . اجرای ترکیب سنگ مرمریت لته در کنار سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه اثری خاص و خیره کننده را خلق کرده که معماران داخلی ساختمان اینروزها با اینگونه طرحهای تلفیقی آثار بی نظیری را ابداع میکنند .
معمولا" سنگهای خارجی نظیر سنگ مرمریت لته بصورت اسلب وارد کشور میشوند تا مطابق با نیاز مشتری کار برش و ساب روی آنها انجام شود .
سنگبری گلدستون با مجهز بودن به مدرنترین دستگاههای فرز دروازه ای کار برش و ساب روی سنگها را با بالاترین کیفیت و کمترین دور ریز سنگهای گرانقیمت انجام داده و آنها را راهی بازار میسازد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنگ مرمریت لته و نحوه سفارش آن به سنگبری گلدستون از راههای مختلفی میتوانید اقدام نمایید . تماس با شماره های این سنگبری ، مراجعه به وب سایت آن و یا ارائه عکس یا مشخصات هر نوع سنگ درخواستی به کارشناسان سنگبری گلدستون راههایی هستند که شما را در کوتاهترین زمان ممکن به دریافت محصولتان میرساند .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها